خبرهای داغ:
امام جمعه موقت فریدونشهر گفت : قدرت و نفوذ جمهوری اسلامی درمنطقه محدود به مرزهای جغرافیایی نیست بلکه امروز به برکت حضور قدرتمند سپاه و نیروهای جهادگر عمق استراتژیک ایران هزاران کیلومتر فراتر از مرزها رفته است.
کد خبر: ۹۱۸۱۵۹۴
|
۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فریدونشهر ،حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا عالمی امام جمعه موقت شهرستان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته فریدونشهر با اشاره به شکست سیاست‌های آمریکا در منطقه ، دستپاچگی آمریکا بعد از حمله انصارالله یمن به تأسیسات نفتی آرامکو عربستان و تصمیم یکباره برای انتقال پایگاه هوایی خود با ۱۰ هزار نیرو و ۳۰۰ هواپیما از العدید قطر به کشور خود را نشانه استیصال شیطان بزرگ دانست و اظهار کرد: پیاده نظام دشمن در داخل کشور نمی‌خواهند بگذارند مردم واقعیت شکست آمریکا را ببینند.

وی گفت: رهبر انقلاب در دیدار با فرماندهان سپاه اهمیت عمق استراتژیک کشور را تشریح کردند و «نگاه وسیع فرامرزی» را جزء مسئولیت‌های سپاه برشمردند .

وی همچنین با تجلیل از اقدامات موثر سپاه در منطقه افزود : قدرت و نفوذ جمهوری اسلامی محدود به مرزهای جغرافیایی نیست بلکه امروز به برکت حضور قدرتمند سپاه و نیروهای جهادگر عمق استراتژیک ایران هزاران کیلومتر فراتر از مرزها رفته است.

امام جمعه موقت فریدونشهر اقتدار کشور را ثمره خون شهدا دانست و اظهار کرد: آن چه موجب شده خون شهدا اثرگذار شود، اخلاص ایشان بود و اگر این اخلاص در بین مسئولان جاری شود قطعاً موفقیت‌های بیشماری نصیب کشور خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها