فرمانده سپاه کمیجان به مناسبت هفته نیروی انتظامی در گفتگو با بسیج:

عملکرد نیروی انتظامی در برقراری امنیت موجب رشد و بالندگی جامعه/ هفته ناجا نماد عزت و صلابت نیرویی انتظامی

فرمانده سپاه کمیجان:عملکرد الهی نیروی انتظامی در برقراری امنیت موجب بالندگی و زمینه ساز رشد جامعه و افراد می شود.
کد خبر: ۹۱۸۱۵۸۴
|
۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴

سرهنگ پاسدار رشید اکبری به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کمیجان؛ اقتدار و قاطعیت در مقابله با قانون ستیزی، اخلالگران در عرصه های نظم اجتماعی را رسالت خطیر جان برکفان نیروی انتظامی دانست و افزود: یکی از وظایف نیروی انتظامی حفظ و ارتقاء امنیت در حوزه های مختلف اخلاقی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی است و در این راستا پلیس مأموریت های متنوعی دارد، به طوری که امروز در جنگ اقتصادی و روانی دشمن علیه مردم ایران اسلامی با شناسایی و دستیگری مخلان این عرصه ایفای نقش می کند.

وی گفت: استکبار جهانی از طریق ترویج بی بندوباری و هجمه به بنیان های اخلاقی جامعه اسلامی به دنبال فروپاشی نهاد خانواده است که نیروی انتظامی، هوشمندانه و با بصیرت، اجرای طرح های امنیت اجتماعی و اخلاقی و توجه بر توسعه فرهنگ عفاف و حجاب را به جد دنبال می کند.

سرهنگ پاسدار رشید اکبری افزود: نیروی انتظامی به عنوان یکی از نهادهای انقلابی و کارآمد، همت خود را برای ایجاد امنیت مردم و مقابله با ناامنی، بی نظمی و ناهنجاری های مجرمان و متخلفان به حقوق آحاد جامعه قرار داده است.

فرمانده سپاه کمیجان گفت: امروز نیروهای انتظامی کار خود را به خوبی انجام می‌دهند اما ما نیز وظیفه داریم، تمام دستگاه‌های شهرستان وظیفه دارند نیروی انتظامی را از نظر مادی و معنوی حمایت کنند.

وی در پایان گفت: امروز اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران باثبات و مثال‌زدنی است؛ دشمانان سراپا مسلح این را قبول دارند که کشور ما مقتدرانه و هوشمندانه اهداف خود را تحت هدایتهای مقام معظم رهبری پیش می‌برد، امروز به برکت شهدای دفاع‌مقدس، مدافع حرم و نیروی انتظامی ، اقتدرامان ثابت شده و دشمنان آنجایی که به حریم کشور ما تجاوز کردند، سرنوشتشان را دیدند.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات