جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه(س) همایش سه‌ساله‌های حسینی(ع) برای دوازدهمین سال در زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۸۱۵۳۹
|
۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸

ابوالفضل طهماسبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج به برگزاری همایش سه ساله‌ های حسینی در زنجان اشاره کرد و افزود: این همایش برای دوازدهمین سال است که در استان زنجان برگزار می‌شود.

 

وی اظهار کرد: همایش سه ساله‌های حسینی شنبه مصادف با پنجم صفر ۱۳ مهرماه سال جاری در اتوبان ۲۲ بهمن، حسینیه عاشقان  ثارالله زنجان  ساعت ۸:۳۰ صبح ویژه کودکان برگزار می شود.

 

طهماسبی تصریح کرد: هدف از برگزاری این همایش تبیین وقایع پس از عاشورا و نقش زنان در تربیت فرزندان صالح، نقش زنان در واقعه عاشورا، تبیین ظلم‌های روا شده از سوی دشمنان به کاروان امام حسین (ع) به ویژه پس از شهادت ایشان اعلام شده و هر سال در سخنرانی و برنامه‌های این همایش نیز نسبت به تبیین اهداف قیام و واقعه عاشورا اقدام می‌شود

 

وی به اجرای مراسم پرده خوانی توسط عمو روحانی برای کودکان اشاره کرد و گفت: ایستگاه نقاشی برای کودکان در حاشیه این همایش برپا خواهد شد.

 

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)تاکید کرد: متولیان برگزاری این همایش هیئت زمندگان اسلام استان زنجان، جامعه القرآن کریم و مجمع جهانی حضرت علی اصغر است.

ارسال نظرات