خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان قزوین

هشتاد درصد ماموریت های پلیس ایجابی است

سردار حاجیان گفت: هشتاد درصد ماموریت های پلیس ایجابی و بیست درصد سلبی است و اگر مشارکت مردم نباشد ما موفق نخواهیم شد
کد خبر: ۹۱۸۱۵۳۶
|
۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با حضور حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور، استاندار قزوین، دادستان قزوین، نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی و فرماندهان نظامی و انتظامی استان قزوین در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان قزوین برگزار شد.

سردار مهدی حاجیان در این مراسم با تبریک هفته نیروی انتظامی بیان کرد: هفته نیروی انتظامی یادآور رشادت ها و فداکاری های سربازان ولایت است که با جانفشانی جان خود را فدای امنیت مردم کردند.

وی گفت: امنیتی که بسترساز توسعه اجتماعی و فرهنگ و ترویج فرهنگ دینی باشد را می توان امنیت نامید.

فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار کرد: وظیفه پلیس ایجاد امنیت پایدار است و ما افتخار این را داریم که از لسان ولی فقیه به عنوان سربازان امنیت کشور هستند.

سردار حاجیان عنوان کرد: کار در نیروی انتظامی درمشقت و سختی است و ما افتخار داریم حافظ جان و مال و ناموس مردم هستیم و در زمانی خدمت می کنیم که ولی فقیه هوشمند و عادل بر ما فرماندهی می کند.امنیت

وی افزود: امنیت به عنوان پایه گذار همه پیشرفت هاست و اگر امنیت و احساس امنیت نباشد توسعه ای ایجاد نمی شود و نیروی انتظامی افتخار دارد با هجمه های فرهنگی و اجتماعی دشمن مبارزه می کند.

مسوول ارشد انتظامی استان اضافه کرد: پلیس امروز بعنوان نیروی هوشمند توانسته به ماموریت های خود عمل کند که هشتاد درصد این ماموریت ها ایجابی و بیست درصد سلبی است و اگر مشارکت مردم نباشد ما موفق نخواهیم بود.

سردار حاجیان اصریح کرد: پلیس یک نیروی اجتماعی است که در بطن جامعه و همراه مردم است. 9 هزار نقطه تماس با مردم وجود دارد که در 1800 نقطه با مردم در ارتباطیم و 36 ماموریت برای ما تعریف شده لذا باید بصیرت را در سرلوحه کار خود قرار دهیم همچنان که اخلاق مداری و و ولایت مداری کار ماست.

وی ادامه داد: شعار امسال، پلیس هوشمند امین مردم است که بنا به فرموده مقام معظم رهبری مردم باید پلیس را از خود بدانند و عملا نیز چنین است.

فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار کرد: اقدامات انجام شده پلیس افتخاری با تعداد زیاد داوطلبان که با ما همکاری می کنند ستودنی است چرا که می دانند پلیس در امنیت مردم تلاش می کند.

سردار حاجیان گفت: امنیت استان بسیار مثال زدنی است و ما در این بحث جزو استان های برتر هستیم و ایران در ارزیابی های امنیتی در جهان برتر است. مسوولانی ولایی و آگاه در استان خدمت می کنند که در انتیت پایدار استان موثر است.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها