خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز:
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز در رزمایش بزرگ الی بیت المقدس گفت: بسیجیان توان رزمی خود را به دوستان و دشمنان نشان می‌دهند.
کد خبر: ۹۱۸۱۵۲۴
|
۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ دوم مجید علی پور فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز در رزمایش بزرگ الی بیت المقدس سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز ضمن تشکر از حضور بسیجیان و مسولین گفت: رزمایش الی بیت المقدس دارای دوپیام برای دوستان و دشمنان خود است.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز اظهار داشت: رزمايش امروز موجب اميدواري دوستان و نااميدی دشمنان مي شود چرا که بسيجيان در ايران اسلامي در بهترين وضعيت امید و آمادگي براي دفاع از كيان اسلام، انقلاب و اعتقادات ملت ايران قرار دارند.

وی ادامه داد: رزمایش بزرگ الی بیت المقدس سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز پیام روشن و قاطع برای دشمنان دارد که  اکنون قطره کوچک از بسیجیان در منطقه دور هم جمع شدند تا توان رزمی را به نمایش بگذارند.

سرهنگ علی پور با اشاره به حضور و آمادگی صد درصدی بسیجیان در اضافه کرد: رزمایش امروز به استعداد 10 گردان های بیت المقدس و کوثر این رزمایش بزرگ با هدف دفاع از کوی و برزن، کمین، ضد کمین، تور ایست و بازرسی، تاکتیک عملیات مقابله با ناآرامی‌ها، تجمع‌های غیر قانونی، عملیات روانی و تعقیب و گریز اجرا گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها