به همت حوزه مقاومت بسیج یک سپاه ناحیه حر مشهد:

نمایشگاه بزرگ هفته دفاع مقدس به مدت دو هفته برگزار شد

به همت حوزه مقاومت بسیج یک سپاه ناحیه حر مشهد و به مدت دو هفته از آغاز هفته دفاع مقدس، نمایشگاه بزرگ «هم عهدی با شهدا» برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۸۱۴۵۷
|
۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۲
فرمانده حوزه مقاومت بسیج یک حر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی گفت: نمایشگاه بزرگ هفته دفاع مقدس با عنوان «هم عهدی با شهدا» به مناسبت هفته دفاع مقدس به مدت دو هفته در منطقه طبرسی شمالی مشهد برگزار گردید.

وی افزود: این نمایشگاه به منظور ارج نهادن به حماسه­ آفرینی ­های ملت مقاوم کشورمان و با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و همچنین شبیه سازی وقایع محرم و عاشورا به همت حوزه مقاومت بسیج یک حر و با همکاری شهرداری منطقه ۳ مشهد، فرماندهی مرزبانی نیروی انتظامی و یگان ویژه نیروی انتظامی برگزار گردید.

سروان پاسدار هراتی نیا در ادامه گفت: نمایشگاه بزرگ «هم عهدی با شهدا» دارای غرفه‌هایی از جمله، غرفه اقتصاد مقاومتی، عفاف و حجاب، بازی کودک و نوجوان، طب اسلامی، محصولات فرهنگی، غرفه مهدویت، غرفه سینما مقاومت، تیراندازی و تربیت بدنی، رادیو شهدا، نمایش ادوات و تجهیزات نظامی و مکان ویژه‌ی بازسازی وقایع محرم و عاشورا بود.



فرمانده حوزه یک حر افزود: اجرای سرود و تئاتر، نمایش‌ها و مراسمات آئینی، روایتگری، مصاحبه با خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم در غرفه رادیو شهدا، پخش کلیپ و فیلم‌های سینمایی مقاومت و دفاع مقدس از دیگر برنامه‌هایی بود که در این نمایشگاه برگزار گردید.

هراتی نیا در پایان گفت:: فرمانده سپاه ناحیه حر مشهد، سردار یوسفعلی زاده مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، جناب مرتضوی معاون پیشگیری از وقع جرم دادگستری خراسان رضوی، ریاست عقیدتی سیاسی یگان ویژه خراسان رضوی، ریاست سازمات تبلیغات اسلامی و فرمانده انتظامی مشهد از این نمایشگاه بازدید کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها