امام جمعه موقت شهرستان رشتخوار:

دشمن با متشنج کردن فضای عراق به دنبال خاموش کردن حرکت اربعین حسینی است

امام جمعه موقت شهرستان رشتخوار گفت: دشمن با متشنج کردن فضای جامعه در کشور همسایه یعنی عراق به دنبال خاموش کردن حرکت عظیم اربعین حسینی است.
کد خبر: ۹۱۸۱۴۵۳
|
۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام حسن خاکشور ظهر امروز در جمع پرشور نمازگزارن این هفته مسجد علی ابن ابی طالب(ع) شهر رشتخوار با گرامیداشت و تبریک روز آتش نشانی و هفته نیروی انتظامی با اشاره به هفته نیروی انتظامی که امسال با شعار پلیس هوشمند امین مردم، نامگذاری شده است، گفت: تامین امنیت و نظم و اجرای قانون و عدالت از مهمترین ارکان نظام سیاسی در یک کشور است، که بخش عمده‌ای از آن در کشور ما بر عهده نیروی انتظامی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دشمن تنها به دنبال دادن وعده‌های توخالی است، و مردم و مسئولین باید هوشیار و گوش به فرمان امام جامعه خود باشند، افزود: امروز اگر خدای ناکرده جامعه ما دست امام جامعه را بست و حرف، حرف خودش بود دیگر نظم و امنیتی در جامعه نخواهیم داشت، امام جامعه از روی دنیا پرستی جرفی نمی‌زند، امام جامعه وقتی سخنی می‌گوید برای رضای خدا و آرامش مردم وجامعه است.

امام جمعه موقت رشتخوار همچنین در ادامه در رابطه با جلسه اخیر سازمان ملل و حضور هیئت ایرانی در این نشست گفت: ریاست جمهور آمریکا برای اجرای شوی تلوزیونی و پوشاندن شکست‌های و سیاست‌های غلط خود در قبال ایران با واسطه کردن کشور‌های مختلف دنبال عکس گرفتن با رئیس حمهور ایران بود، اینکه خود را ذلیل می‌کند، حاصل این اقتداری است که در جمهوری اسلامی بدست آمده است وقتی پهباد آمریکایی منهدم می‌شود، نفتکش انگلیسی توقبف و .. این‌ها نشان از قدرت و موقعیت جمهوری اسلامی ایران دارد.

حجت الاسلام خاکشور با تاکید بر اینکه ما باید امروز این اقتدار و ایستادگی خود را حفظ کنیم، گفت: اگر عملیات نصرمن الله یمنی‌ها در دنیا پیچید و آن همه تجهیزات گران قیمت خریداری شده و سربازان عربستانی اسیر شدند در پرتو مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن بود.

وی همچنین به حرکت اخیر صورت گرفته نسبت به حذف نام شهدا از کوچه‌ها و خیابان‌های برخی از شهر‌ها گفت: دشمن می‌داند که نام شهیدان انسان را آگاه می‌کند، تمام این اقتدار امروز به برکت خون شهداست، برخی فکر می‌کنند با پاک کردن نام شهیدان، کار شهیدان ایستادگی و مقاومت شهیدان را از بین میبرند، اما آن‌ها کور خوانده اند حرکت اخیر جوانان انقلابی در دفاع از نام و یاد شهیدان بار دیگر بصیرت مردم را به رخ دشمنان کشاند.

وی در پایان با تاکید بر هوشیاری و بصیرت مردم عراق در مواجه با دسیسه‌های دشمنان گفت: دشمن با متشنج کردن فضای جامعه در کشور همسایه یعنی عراق به دنبال خاموش کردن حرکت عظیم اربعین حسینی است، اگر جه آن‌ها کور خوانده اند، اما لازمه راه مقابله با دسیسه‌های دشمن داشتن بصیرت حسینی است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها