خبرهای داغ:

گراميداشت هفته نيروي انتظامي در بندرماهشهر

سرهنگ پاسدار بابائي فرمانده سپاه ناحيه مقاومت بسيج شهرستان بندرماهشهر در گفت با گو با خبرنگار خبرگزاري بسيج آغاز هفته نيروي انتظامي را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۱۸۱۴۴۳
|
۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از بندرماهشهر ؛ سرهنگ دوم‌ پاسدار كريم بابائي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان بندرماهشهر در گفت و گو با خبرنگار بسيج، طي پيامي ١٣ مهر روز نیروی انتظامی و آغاز هفته ناجا را به همه سبزپوشان خدوم نیروی انتظامی خصوصا فرماندهی و کارکنان انتظامی بندر ماهشهر تبریک و تهنیت گفت، متن پیام به شرح ذیل می باشد:

"بسم الله الرحمن الرحیم
نیروى انتظامى مجموعه ای است که امنیت و نظم اجتماعى را به مردم هدیه مى کند. رهبرمعظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی)

۱۳ مهرماه روز نیروی انتظامی بهانه‌ایست برای پاسداشت هر چند ناچیز از دلاوری‌های سبزجامگان نیروی انتظامی و مرزبانان غیور، آنان که در راه برقراری و حفظ نظم و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستی خود را در طبق اخلاص نهاده و در این راه شب و روز نمی‌شناسند.

نیروهای خدوم انتظامی به عنوان حافظان امنیت، آسایش و آرامش مردم و هم مظهر اقتدار و نظم و هم مظهر مهربانی، رأفت و رحمت در جامعه هستند .

بدون شک، پیشرفت، تعالی و نیل به اهداف عالیه انقلاب، بستری امن، سالم و با آرامش را طلب می‌کند تا در سایه این امنیت، فعالیت‌ها با قدرت و سرعت ‌صورت گیرد.

اینجانب ضمن ارج نهادن به شهدای والامقام ناجا و تبریک روز و هفته نیروی انتظامی مراتب تشکر و قدردانی خود را از تلاش‌ها، رشادت‌ها و جانفشانی‌های فرماندهان و سربازان نیروی انتظامی خصوصا در منطقه انتظامی بندرماهشهر ابراز می‌نمایم و امیدوارم در سایه رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) در پاسداری از خون شهیدان و برقراری نظم و امنیت جامعه موفق و موید باشید و توفیق روزافزون شما را از خداوند بزرگ خواستارم.
روابط عمومي و تبليغات ناحيه مقاومت بسيج ماهشهر

ارسال نظرات
پر بیننده ها