خبرهای داغ:
طی مراسمی؛

۱۷ پیشکسوت منتخب نیرو‌های مسلح قم تجلیل شدند

طی مراسمی و با حضور فرمانده سپاه استان و جمعی از مدیران استانی از ۱۷ پیشکسوت منتخب نیرو‌های مسلح استان قم تجلیل شد.
کد خبر: ۹۱۸۱۳۷۹
|
۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مراسم تجلیل از پیشکسوتان سپاه، ارتش، ناجا و وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح استان قم، در حسینیه ثارالله (ع) سپاه استان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، سردار «سیدمحمدتقی شاهچراغی» فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) طی سخنانی با گرامیداشت ایام حزن آلود ماه محرم و صفر و شهادت حضرت رقیه (س)، خاطراتی را از دوران هشت سال دفاع مقدس بازگو کرد و به نقش و تجربه پیشکسوتان در حفظ آرمان‌های نظام اسلامی و دستاورد‌های ایثار و شهادت پرداخت.

«رضا حافظی» پیشکسوت هشت سال دفاع مقدس و جانشین سابق فرماندهی سپاه قم با ذکر خاطراتی از دوران حماسه و ایثار به گوشه‌هایی از اثربخشی پیشکسوتان در حفظ میراث خون شهیدان اشاره کرد.

در ادامه «سیدمهدی رضویان» مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان قم گزارشی از عملکرد سازمان و برنامه‌های آینده آن ارائه کرد.

در پایان مراسم، با حضور حجت الاسلام والمسلمین «سیدحسن اکبری» مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب (ع)، حجت الاسلام «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، فرماندهان سپاه، نیروی انتظامی، ارتش و مسوولان وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح استان از ۱۷ نفر از پیشکسوتان برگزیده هر یک از رده‌های نامبرده و مسئولان کانون‌های بازنشستگان مربوطه تجلیل شد.
ارسال نظرات