خبرهای داغ:
فراخوانی گردان های بیت المقدس در نطنز:

فراخوانی گردان‌های بیت‌المقدس در نطنز برگزار شد

فراخوانی ، آموزش و اجرای راهپیمایی گردان های بیت المقدس با حضور حدود بسیجیان حوزه های مقاومت بسیج مالک اشتر نطنز و سیدالشهداء (ع) بادرود پایان یافت.
کد خبر: ۹۱۸۱۳۶۵
|
۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز،  فراخوانی ، آموزش و اجرای راهپیمایی گردان های بیت المقدس با حضور حدود بسیجیان حوزه های مقاومت بسیج مالک اشتر نطنز و سیدالشهداء(ع)بادرود پایان یافت .

 

سرهنگ دوم پاسدار حسین خدامیان فرمانده سپاه ناحیه نطنز گفت: این تمرینات تاکتیکی و رزمایش های گوناگون که برای گردانهای بیت المقدس شهرستان برگزار می شود با هدف افزایش توان رزم بسیجیان ،تقویت بنیه جسمی آنها،افزایش بینش و بصیرت دینی و سیاسی، و در نهایت مردمی کردن دفاع و پایان ناپذیری بنیه ی رزم نیروها با بکارگیری ظرفیت های محلی و تعامل و هماهنگی با دستگاههای ذی ربط اجرا می شود.

 خدامیان افزود: ما پاسداران و بسیجیان روز به روز آماده تر و مجهزتر از گذشته ایستاده ایم تا جوابی دندان شکن،محکم و قاطع به دشمنان داخلی و خارجی این نظام بدهیم و از ارزشهای والای این انقلاب و این مرزو بوم با تمام وجود دفاع خواهیم کرد و دشمنان را سر جایشان خواهیم نشاند .

فرمانده سپاه ناحیه نطنز ضمن تقدیر و تشکر از بسیجیان افزود: بسیج میراث ماندگار و گرانبهایی است که از رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) به ما رسیده است و ما باید قدر این عزیزان را بدانیم و از سرمایه عظیم آنان جهت پیشبرد اهداف و آرمانهای اسلام و انقلاب استفاده کنیم .

 وی در پایان از همکاری تمامی ادارات وارگانهایی که در برگزاری این فراخوانی نقش داشتند صمیمانه تقدیر و تشکر کرد .

 

ارسال نظرات