فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) گفت: امروز مسئولین استان مرکزی در کنار قرارگاه خاتم الانبیاء به فکر خدمت رسانی به مردم خوب این استان هستند و قرارگاه خاتم خود را موظف می داند هرجایی که در کشور خلا باشد حضور پیدا کند.
کد خبر: ۹۱۸۱۳۵۴
|
۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در مراسم افتتاح تقاطع غیر هم‌سطح آزادگان اراک گفت: امروز همانگونه که سپاه امنیت را در جای جای این مرز و بوم حفظ کرده است به فکر آسایش و رفاه مردم بوده و خالصانه در این راه خدمت رسانی می کند.

محمد اظهار کرد: سپاه خود را متعهد می داند که در کنار مردم و دوشادوش ملت در کشور خدمت رسانی کند.

وی ادامه داد: امروز مسئولین استان مرکزی در کنار قرارگاه خاتم الانبیاء به فکر خدمت رسانی به مردم خوب این استان هستند و قرارگاه خاتم خود را موظف می داند هرجایی که در کشور خلا باشد حضور پیدا کند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) بیان کرد: قرارگاه خاتم ۳ پروژه در شهر اراک در دستور کار داشت که ۲ پروژه آن تکمیل شد و پروژه شریعتی با  ۸۵ درصد پیشرفت مراحل پایانی خود را به سر می برد.

محمد افزود: امروز در استان مرکزی قرارگاه خاتم الانبیاء اعلام آمادگی می کند که می تواند در همه پروژه ها حضور فعال داشته باشد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) خاطرنشان کرد: امروز به برکت این جلسه و برگزاری کنگره شهدای استان مرکزی هدیه ای برای مردم استان آماده کرده ایم که یک هزار بسته تحصیلی برای دانش آموزان،۱۰۰ جهیزیه برای زوج های جوان و ۳ کارگاه چرخ خیاطی در ۳ نقطه استان مرکزی به صلاحدید فرمانده سپاه روح الله تقدیم خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات