فرمانده کل سپاه پاسداران:

ضرورت استفاده از روحیه جهادی برای حل مشکلات اقتصادی کشور

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: بنابه تاکید رهبر معظم انقلاب باید از صد برابر ظرفیت کنونی جهادگران و نیروهای جهادی برای سازندگی استفاده کرد و این مهم تکلیف ما را دوچندان کرده است.
کد خبر: ۹۱۸۱۳۵۲
|
۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴

سرلشکر حسین سلامی عصر روز پنج شنبه در حاشیه افتتاح کارگاه اشتغال در خمین، اظهار داشت: روز گذشته رهبر معظم انقلاب در بیانات خود به نکات مهمی اشاره کردند و یکی از مسایل بحث سازندگی و محرومیت زدایی، امداد و کمک به مردم بوده است.

وی ادامه داد: بنا به تاکید رهبر معظم انقلاب باید از صد برابر ظرفیت جهاد گران و نیروهای جهادی در عرصه سازندگی و محرومیت زدایی استفاده کرد و این مهم مسئولیت و تکلیف ما را در این عرصه دوچندان می سازد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: فرامین رهبر معظم انقلاب در این خصوص برای ما تکلیف آور است و این جریان را باید در کل کشور تقویت کنیم.

سر لشکر سلامی گفت: باید همکاری مردم و نهاد های دولتی در عرصه سازندگی و محرومیت زدایی را فعال کنیم.

وی تاکید کرد: خداوند در قرآن می فرماید: تعاونوا علی البر یعنی در امر خیر مشارکت کنیم و همچنین باید در کار خیر از یکدیگر سبقت بگیریم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: هنگامی که همه در کنار هم باشیم نباید اجازه دهیم فقر به وجود آید و این دستور و راه دفاع از انقلاب است.

سر لشکر سلامی گفت: مردم خودشان اصل انقلاب و رکن انقلاب هستند و در شرایط سخت از کشور و اسلام دفاع می کنند و شایسته هر نوع خدمتی هستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: بودجه‌های بسیج باید همانند دوران دفاع مقدس طوری در عرصه دفاعی به کار گرفته شود تا مشکلات کشور کاسته شود.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات