خبرهای داغ:
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شاهرود از سهمیه تخصیص ۶۱ هزار و ۸۸۶ جلد دفتر به نرخ دولتی برای دانش آموزان شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۱۲۷۶
|
۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱
تخصیص ۶۱ هزار و ۸۸۶ جلد دفتر به نرخ دولتی به شهرستان شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمدرضا کاملی در نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان شاهرود اظهار کرد:از ۳۶ تن شکر اختصاص یافته به آیین های مذهبی محرم و صفر تاکنون ۲۸ تن بین هیات‌های مذهبی و شهروندان توزیع شد.
وی با بیان اینکه بر اساس قیمت گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت شکر توزیع شده به نرخ ۳۲ هزارو ۵۰۰ ریال به نماینده سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان برای توزیع تحویل داده شد، از تحویل چهار تن شکر به موکب های این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: ۷۲ تن برنج ، ۳۶ تن شکر، ۱۱.۵تن مرغ منجمد و ۲۴ تن گوشت منجمد سهمیه شهرستان شاهرود بود.
کاملی با بیان اینکه از خرید گوشت و مرغ منجمد و برنج سهمیه‌ای استقبال نشد، اظهار کرد: قیمت گوشت ، مرغ و برنج در بازار این شهرستان پایین تر از قیمت مصوب سازمان بود و به همین دلیل با عدم نیاز روبرو شد.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شاهرود با بیان این که قیمت عدس و نخود سهمیه ای بالاتر از نرخ بازار بود، ادامه داد: چای به نرخ هر کیلو ۳۸۰ هزار ریال با اختلاف حدود ۱۲۰ هزار ریالی با قیمت بازار نیز توزیع شد.
وی از سهمیه تخصیص ۶۱ هزار و ۸۸۶ جلد دفتر به نرخ دولتی برای دانش آموزان شاهرود خبر داد و افزود: ۱۵ هزار و ۵۰۰ جلد دفتر در نمایشگاه پاییزه و ۳۱ هزار ۳۸۶ جلد دفتر هم به کتابفروشی ها برای توزیع تحویل داده شد و در صورت واریز وجه اتحادیه به استان تعداد ۱۵ هزار جلد دفتر از باقیمانده سهمیه تحویل خواهد شد.
کاملی گفت: اتاقکی در میدان جمهوری این شهر با همکاری شهرداری و سازمان تعزیرات حکومتی مستقر شده تا شکایات، پیشنهادات و پیام های مردمی درباره عملکرد بازاریان و اصناف را به طور مستقیم رسیدگی کرده و از این طریق سطح رضایتمندی شهروندان را ارتقاء دهند.
وی از استقبال نکردن رانندگان برای دریافت سهمیه لاستیک خبر داد و افزود: بیشتر لاستیک های موجود در انبارها و فروشگاه های عامل توزیع از نوع نخی بوده که بیشتر رانندگان برون شهری از جمله اتوبوس داران خواهان لاستیک هایی از نوع سیمی هستند.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شاهرود گفت: وسایل نقلیه درون شهری که مسافت کمتری را طی می کنند با توجه به قیمت پایین تر لاستیک های نخی، خرید این نوع لاستیک به صرفه تر است.
کاملی با بیان اینکه مبنای تحویل لاستیک دولتی پیمایش هر وسیله نقلیه سنگین تا ۲۰ هزار کیلومتر در بازه زمانی ۲ ماهه است، تصریح کرد: رانندگان می توانند درخواست جدید خرید را از طریق سامانه ارسال کنند و در زمان کوتاهی یک جفت لاستیک در خواستی را تحویل گیرند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها