خبرهای داغ:
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان و مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر(عج)استان از راه اندازی ۱۳ موکب ساماندهی شده مجوز دار مردمی از ورودی منطقه امامزاده عبدالله تا خروجی هندیجان برای خدمات رسانی بهتر به زائران پیاده روی اربعین حسینی (ع)از شهرهای مجاور و استان های کشور و همچنین راه اندازی موکب ها در مرزهای شلمچه و چذابه خبرداد.
کد خبر: ۹۱۸۱۲۴۲
|
۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، جلسه ستاد هماهنگی و برنامه ریزی ستاد اربعین حسینی (ع)در شهرستان هندیجان با حضور مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان حجت الاسلام والمسلمین سید محمود موسوی مسئولان شهرستان هندیجان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمودموسوی اظهار کرد : مردم هندیجان در این چند سال بصورت خودجوش اقدام به برپایی موکب های اربعین نموده اند و تاکنون با عشق به ساحت مقدس امام حسین(ع)به زائران پیاده روی اربعین حسینی خدمات شایسته ایی داشته باشند.

وی افزود: حضور زائران پیاده روی اربعین حسینی(ع)از استان های کشور و دیگر کشورهای جهان نسبت به سال های گذشته بیشتر شده و با ساماندهی موکب ها در ورودی شهرهای استان و مخصوصا مرز های شلمچه و چذابه خدمات خوبی همراه با اسکان و تغذیه غذایی و درمانی و امنیتی بصورت ویژه در حال انجام است .

وی بابیان خدمات رسانی مردمی با پشتیبانی ادارات و نهادها و ارگان ها گفت : با عنایات آقا امام حسین(ع)روند خدمات رسانی با حرکتی جهادی در حال انجام است و تمام امکانات برای خدمات به زائران با هماهنگی و برنامه ریزی در استان خوزستان بسیج شده و همه ارادتمندان به اهل بیت (ع)پای کار هستند وبرای موکب ها با پیش بینی های لازم تدارک خوبی دیده شده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید موسوی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان و مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر(عج)استان خوزستان عنوان کرد : در این چند سال شهرستان هندیجان در رده های برتر و دومی استان در مشارکت در ساخت و باز سازی و دیگر خدمات به حرمین شریف در نجف و کربلا و عسکرین و جوادیین هستند و همیشه در این گونه خدمات خداپسندانه پیش قدم و فعال هستند که از مردم هندیجان به شایستگی تقدیر و تشکر می شود .

وی بااشاره به امنیت زائران و موکب ها در مسیر های چهارگانه هندیجان، بهبهان ، ایذه و اندیمشک بیان کرد : از نظر امنیتی در بهترین شرایط برای خدمات به زائران در مسیر های چهارگانه شهرهای استان شامل هندیجان، ایذه، بهبهان و اندیمشک وجود دارد و در مرزها شلمچه و چذابه امنیت خوبی هست که از تلاش های نیروهای مسلح سپاه و انتظامی و ارتش و بسیج و دیگر نیروهای تقدیر و تشکر می شود .

در پایان جلسه ستاد هماهنگی اربعین حسینی (ع)در هندیجان به ۵ پروانه مجوز کشوری در راه اندازی موکب های اربعین در شهرستان هندیجان به شهروندان اعطاء شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها