امام جمعه مشهد مقدس بیان داشت: هژمونی امریکا از بین رفته است و مانند شوروی دچار فروپاشی خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۸۱۲۴۰
|
۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ آیت الله سید احمد علم الهدی امروز در همایش بزرگ بصیرت افزایی کارکنان و بازنشستگان سپاه امام رضا (ع)  و رده‌های مستقر در مشهد خطاب به پاسداران اظهار داشت: شما کارگزاران بزرگترین نهاد مقدس انقلاب اسلامی هستید و در کنار تمام نهاد‌ها و جریانات اجتماعی و سیاسی در جامعه موقعیت دینی شما برجسته است.

وی افزود: سپاه ممتازترین نهادهاست و در عرصه باورمندی به دین در این چهل سال فداکاری و ایثارگری در این نهاد به چشم می‌خورد.

عضو مجلس خبرگان رهبری اولین خصوصیت جامعه دینی  راخداباوری دانست و گفت: یک سلسه باورمندی در بوته اعتقاد و باور فکری ماست مثل باورمندی به معاد، بهشت، دوزخ، آینده، وجود فرشتگان و جریان وحی؛ قسمت دیگر باورمندی به خدا در زندگی مادی ما تحربه شده است، این باورمندی که مورد تایید تجربه مادی است توکل به خدا و واگذاری جریان زندگی به خداست. هرانسانی برای خدا قیام کند خدا او را کمک خواهد کرد مشروط براینکه این قیام مخلصانه و موحدانه  باشد.

وی به یک تجربه تاریخی از توکل به خدا اشاره کرد و گفت: یهود و عرب در جنگ احزاب علیه اسلام با هم متحد شدند که در این جنگ  تعداد مسلمانان ۷۰۰ و تعداد دشمنان 10 هزار نفر بودند و  از طرفی مسلمانان مشکلات اقتصادی نیز داشتند اما مسلمانان با توکل بر خدا توانستند بدون دادن حتی یک شهید به پیروزی برسند.

امام جمعه مشهد مقدس عنوان داشت: دنیای استکبار و اسراییل از اعماق اعتقادات ما می‌ترسند. هژمونی امریکا از بین رفته است و مانند شوروی دچار فروپاشی خواهد شد. اگر امریکا تا سال ۲۰۲۵ توانست سلطه اقتصادی خود را حفظ کند  قادر است به زندگی اقتصادی و حیات سیاسی خود ادامه دهد و برای تثبیت سلطه نظامی و اقتصادی خود  باید ایران و نظام ایرانی را براندازی کند چرا که ایران مانع تسلط اقتصادی و سیاسی امریکا است.

وی در پایان گفت: اگر در بحث هسته‌ای و ابتکارات هوا و فضای سپاه به پیشرفت‌های شگرفی دست یافتیم به خاطر داشتن اخلاص است و ما باید دنباله‌رو همین اخلاص باشیم چرا که با اخلاص در منتهای ضعف پیروز خواهیم شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها