سپاه امام حسن مجتبی (ع) با صدور پیامی هفته نیروی انتظامی را به همرزمان و جان برکفان نیروی خدوم انتظامی استان البرز تبریک گفت.
کد خبر: ۹۱۸۱۲۱۷
|
۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج و به نقل از روابط عمومی سپاه استان البرز ، سپاه امام حسن مجتبی (ع) با صدور پیامی هفته نیروی انتظامی را به همرزمان و جان برکفان نیروی خدوم انتظامی استان البرز تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با اهدا سلام و تحیات الهی

ایران اسلامی به واسطه حضور فرزندان مقتدر خود در نیروهای مسلح به ویژه نیروی پرافتخار انتظامی که خالصانه و با نثار جان خویش چه در مرزهای پیرامونی و چه در جای جای شهرها و روستاها زمینه‌ساز امنیت و استقرار سلامت اجتماعی هستند، از جایگاهی برجسته میان کشورهای منطقه و جهان برخوردار است.

این هفته یاد آور وجود بزرگترین نعمت نظام مقدس اسلامی ما یعنی امنیت و آرامش ملت است که در سایه مجاهدت ها و جانفشانی های دلاور مردان مومن و فداکار نیروی انتظامی علیرغم همه توطئه های دشمنان به وجود آمده است.

هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگ مردانی جان بر کف که بی تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثار بی وقفه آنان زمینه ساز استقرار سلامت و امنیت جامعه است، رادمردانی که رمز درخشندگی ایشان در اذهان و قلوب مردم مجاهدت های گمنام و خدمت گزاری بی منت است. اندیشه ناب را با عشق و ارادت مخلصانه به حضرت حق در آمیخته، بی اعتنا به رنگ و لعاب زیور دنیا توشه ای معنوی نثار بازار فداکاری کرده اند. امنیت آحاد جامعه اسلامی علی الخصوص استان البرز نیز برگرفته از همین تفکر و مرهون مجاهدتها و تلاش های خالصانه این عزیزان است.

بی تردید نکوداشت این رشادت‌ها و فداکاری‌ها، گواه ایمان و باور قلبی به خدمات ارزنده فرزندان غیور و سبز پوش ایران اسلامی و حافظان امنیت اجتماعی است.

گرامی می‌داریم یاد و خاطره شهدای عزیز انقلاب اسلامی، شهدای عرصه امنیت و شهدای مدافع حرم را که درس فداکاری و ایثار را از مکتب سالار شهیدان آموختند و ادای احترام می‌کنیم به خانواده معظم آنان که چشم و چراغ این ملت و نمادی از استقامت و فداکاری هستند.

سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز هفته نیروی انتظامی را به کلیه کارکنان این مجموعه، خاصه فرمانده ولایتمدار و مقتدر سردار عباسعلی محمدیان تبریک عرض نموده ، امید است همچون گذشته با ارتقای همفکری و همکاری مشترک بین سپاه امام حسن مجتبی (ع) و فرماندهی انتظامی استان البرز بیش از پیش گامی موثر در جهت هم افزایی نیروهای مسلح استان برداشته شود.

ارسال نظرات