خبرهای داغ:
استاندار قزوین

لزوم آمایش جهت طراحی مدل صنعتی استان

جمالی پور گفت: باید آمایش جدید از صنعت استان انجام شود تا جهت گیری استان را مشخص کنیم و مدل آینده صنعتی استان را طراحی کنیم.
کد خبر: ۹۱۸۱۲۱۱
|
۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرنگار بسیج قزوین، نشست فعالان اقتصادی و وارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین با حضور رضا رحمانی وزیر صمت و هیات همراه، هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین و مدیران دستگاه های اجرایی و مدیران واحدهای تولیدی استان قزوین عصر امروز در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد.

هدایت اله جمالی پور در این مراسم بیان کرد: قزوین پتانسیل زیادی جهت رشد در بخش صنعت دارد. ظرفیت های بی نظیری در استان وجود دارد که چنانچه مورد توجه قرار گیرند می توانند در اقتصاد استان تاثیرگذار باشند.

وی گفت: بین مدیران استان همدلی خاص وجود دارد و امیدواریم این تعامل در عرصه های مدیریتی بتواند به رفع موانع در استان کمک کند.

استاندار قزوین عنوان کرد: امیدواریم این سفر وزیر با هیات همراه بتواند به ما در ارتقا صنعت استان یاری رساند.

جمالی پور افزود: باید آمایش جدید از صنعت استان انجام شود تا جهت گیری استان را مشخص کنیم و مدل آینده صنعتی استان را طراحی کنیم.

وی اضافه کرد: می توانیم با ایجاد جلسات و نشس های تخصصی به صنایع کمک کرده و با یک برنامه تخصصی مشکلات بخش تولید شناسایی و برطرف شود.

جمالی پور با اشاره به مشکلات موجود در صنعت استان گفت: در حوزه صنعت، چند واحد صنعتی مانند کنتورسازی که امروز با حضور وزیر صمت امیدواریم مشکلات آن رفع شود.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها