سرلشگرسلامی گفت: بهره برداری از پروژه های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیادر اراک یک خدمت رسانی بی نظیر ویک شاهکار محسوب می شود
کد خبر: ۹۱۸۱۲۰۳
|
۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛سردار سرلشکرپاسدارحسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم افتتاح تقاطع غیر همسطح آزادگان اراک گفت: امروز عطر دل انگیز شهادت در استان مرکزی و شهر اراک موج می زند و توفیقی ارزشمند است که در این شهر شهید پرور شرکت کنیم.

سلامی با اشاره به اینکه امروز نیروهای خدوم سپاه در جای جای این مرز و بوم خدمت رسانی می کنند اظهار کرد: حضور معنوی و ارزشمند سردار پاکپور که متولد این شهر هستند در بین نیروهای مسلح بسیار ارزشمند است و به عنوان ستاره ای می درخشند.

وی ادامه داد: امروز یک کار بزرگ و بسیار زیبا با معماری فوق العاده در این شهر انجام شده که به نوعی شاهکار قرارگاه خاتم الانبیاء و مجموعه استان محسوب می شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امروز باید برای سازندگی کشور خیلی بیشتر عجله کنیم و نباید در این راه کوتاه بیاییم و سستی کنیم بیان کرد: امروز ظرفیت ها و استعدادهای زیادی در کشور داریم اما نیازها و انگیزه های زیادی هم که داریم باید در همه ابعاد با سرعت به سمت سازندگی برویم.

سلامی با تاکید بر اینکه امروز ملت ایران دشمن های زیادی دارد ولی اگر دشمن هم نداشتیم باید کشور را آباد می کردیم ادامه داد: امروز همه باید به فکر خدمت رسانی باشیم و نباید فرصت ها را از دست بدهیم.

وی به دیدار مجمع عالی فرماندهان سپاه با فرمانده کل قوا اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری خیلی عمیق، صریح و واضح در چندین موضوع به ما فرمان صادر کردند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: رهبر انقلاب فرمودند این کشور باید ساخته شود و نام قرارگاه خاتم الانبیاء را به عنوان خدمت رسان ترین مرکز در کشور نام بردند.

سلامی یادآور شد: رهبر انقلاب در موضوع محرومیت زدایی تاکیدات بسیاری داشتند و فرمودند در موضوع پیشرفت جامعه و توجه به محرومین جامعه باید تلاش های بسیاری انجام دهیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز باید روی قله های بلند پیشرفت و سربلندی بایستیم افزود: ما می توانیم و برای این توانستن باید بخواهیم و همت ها را به کار ببندیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مقام معظم رهبری تاکید داشتند که سپاه با حفظ اصول و ارزش های انقلابی همکاری با کلیه دستگاه های نظام را در دستور کار خود بگذارد .

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: امروز دشمن تلاش می کند همه درب ها را به روی ما ببندد اما ملت بصیر و هوشیار ایران با موقع شناسی و فهم درست به دشمن نشان می دهد که اراده های قوی دارند و در برابر زورگویی های دشمن تسلیم نخواهند شد.

سلامی با اشاره به اینکه امروز باید خودکفایی را در دستور کار بگذاریم و چشم امیدی به دشمن نداشته باشیم بیان کرد: اعتماد به خداوند و وعده های او خیلی مهم است و خداوند هیچ کجا زندگی ما را به بیگانگان گره نزده است و در قرآن می فرماید شما حرکت کنید و ما روزی می دهیم.

وی ادامه داد: ملت ایران ملتی مومن و انقلابی هستند و قطعا عنایات خداوند همواره پشتیبان این ملت خواهد بود.

سلامی با اشاره به اینکه امروز برای سپاه یک تکلیف شرعی برای خدمت رسانی بی منت وجود دارد و ما نباید این فرصت را از دست بدهیم افزود: همه امکانات سپاه در خدمت مردم ایران است و همه آنها را در جهت هرچه خدمت رسانی بهتر به کار می بندیم.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران امروز به سپاه اعتماد راسخ دارد و لذا سپاه مردم را همچون اربابانی برای خود می داند خاطرنشان کرد: همه مسئولین باید نگاهشان به ملت نگاه خدمت رسانی باشد.

انتهای پیام/

زه گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛

ارسال نظرات