به همت بسیج سازندگی حوزه شهید مهدی باکری ؛

ویزیت رایگان پزشکی تخصصی در اسلام آباد کرج برگزار شد

به همت بسیج سازندگی حوزه ۱۲۱ شهید مهدی باکری و پایگاه شهید عاشری حوزه 111 مدرس 112 ام کلثوم سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج، ویزیت رایگان پزشکی تخصصی در اسلام آباد کرج برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۱۲۰۱
|
۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، فرمانده حوزه ۱۲۱ شهید مهدی باکری سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج گفت:بسیج سازندگی و گروه های جهادی این حوزه به همکاری پایگاه شهید عاشری حوزه 111 مدرس 112 ام کلثوم سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج به منظور خدمت‌رسانی به محرومان و نیازمندان طرح «شهید رهنمود» را به منظور ویزیت رایگان محرومان در مناطق کم برخوردار حاشیه استان البرز از مدت‌ها پیش آغاز کرده است در این طرح پزشکان گروه های جهادی با حضور در مساجد و حسینیه‌های مناطق مورد هدف به ویزیت رایگان بیماران می‌پردازند.ویزیت رایگان پزشکی تخصصی در اسلام آباد کرج برگزار شد

وی بیان کرد: بسیج سازندگی این حوزه هر هفته با اعزام پزشکان به مناطق محروم و با هدف خدمت رسانی گام مثبتی در راستای سلامت مناطق محروم و کم برخوردار استان البرز بر می دارد در راستای ارائه خدمات پزشکی در مناطق محروم، روز گذشته تیم پزشکی شامل متخصص قلب و عروق، متخصص درد مفصلی و دردهای عضلانی عصبی، متخصص فیزیوتراپی، آزمایش سنجش تراکم استخوان به همراه تجهیزات پزشکی با استقرار در منطقه محروم منطقه دوم اسلام آبادخدمات معاینه، ویزیت و داروی رایگان را به مراجعین ارائه دادند.

فرمانده حوزه ۱۲۱ شهید مهدی باکری سپاه کرج افزود: در منطقه محروم منطقه دوم اسلام آباد در بخش پزشک متخصص درد مفاصل و درد های عضلانی و عصبی توانستیم ۱۰۰ نفر را ویزیت کنیم و به تعداد قابل توجهی نامه ارائه خدمات رایگان فیزیوتراپی و کار درمانی بدهیم. در بخش دکتر متخصص داخلی قلب و عروق توانستیم از تعداد ۴۰ نفر ویزیت به عمل آوریم و به تعداد محدودی نامه انجام آزمایش نوار قلب رایگان دادیم. در بخش آزمایش سنجش تراکم استخوان از تعداد ۷۰ نفر به صورت رایگان این آزمایش به عمل آمد و عزیزان مراجعه کننده از بیماریهای استخوانی خود از جمله پوکی،نرمی،ساویدگی و... مطلع شدند.

وی تصریح کرد: در حاشیه برگزاری ویزیت رایگان پزشکی در قسمتی کلاس جلوگیری از بیماریهای استخوانی از جمله پوکی استخوان بیماری خاموش و نرمی،ساویدگی و راه های جزب کلسیم و ویتامین D به مراجعه کنندگان آموزش داده شد.

ویزیت رایگان پزشکی تخصصی در اسلام آباد کرج برگزار شد

وی گفت: طرح ویزیت رایگان در طول سال در مناطق محروم استان البرز انجام می‌شود. در این طرح باهدف تکریم محرومین سطح استان و ارتقاء سطح سلامت مناطق محروم و محرومیت‌زدایی و کمک به بهداشت و سلامت مردم، اکیپ‌های پزشکی به همراه دارو و تجهیزات در مناطق محروم و کم برخوردار حضور می‌یابند. این طرح با استقبال مردم مناطق محروم استان البرز مواجه شده است و سپاه پاسداران و بسیج نیز به‌عنوان خدمتگزار مردم، و بسیج سازندگی این حوزه تا پایان سال این طرح را اجرا می‌کند.

ویزیت رایگان پزشکی تخصصی در اسلام آباد کرج برگزار شد

فرمانده حوزه ۱۲۱ شهید مهدی باکری سپاه کرج خاطر نشان کرد: باید در مسیر حل مشکلات مردم بسیجی‌وار تلاش کرد، بسیاری از موفقیت‌هایی که پس از انقلاب اسلامی در کشور به وجود آمده مرهون تفکر بسیج و فرهنگ بسیج است.نیروهای مخلص بسیج و سپاه همواره در محرومیت‌زدایی، عمران و آبادانی، ارائه خدمات درمانی و سازندگی نقش بسیار موثری دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار