خبرهای داغ:
نبیل گفت: در نیمه اول امسال ۴۳۳ هزار تن کالا به ارزش ۲۶۳ میلیون دلار از استان صادر شد
کد خبر: ۹۱۸۱۱۹۰
|
۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سعید نبیل در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که با حضور وزیر صنعت در استانداری برگزار شد بیان کرد: استان قزوین با داشتن ۱۹ شهرک صنعتی یک قطب صنعتی است و بیش از ۳ هزار و ۲۶ فقره پروانه بهره برداری با ۱۱ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری و ظرفیت اشتغال ۱۶۳ هزار نفر صادر شده است.

وی گفت: صدور هزار و ۷۰۰ فقره جواز تاسیس با پیش بینی سرمایه گذاری ۲۰ هزار میلیارد تومان و اشتغال ۷۱ هزار نفر و صدور ۱۳۷ پروانه اکتشاف با ذخیره قطعی ۶۳ میلیون تن و ۱۸۲ فقره پروانه بهره برداری با ظرفیت استخراج ۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تن و اشتغال هزار و ۲۰۰ نفر از اقدامات انجام شده است.

نبیل اظهار کرد: سال گذشته ۱۷ جلسه ستاد تسهیل تشکیل شد که ۳۳۴ مصوبه برای ۱۷۲ واحد داشت و امسال ۲۲۱ مصوبه داشتیم که ۶۶ درصد اجرایی شده و ۳۴ درصد در دست اجراست.

رئیس سازمان صمت استان یادآور شد: در نوسازی واحدها ۳۳ مورد با هزار و اعتبار ۳۵ میلیارد تومان پرداخت شده است.

نبیل یادآورشد: ۳۱۳ مورد تسهیلات رونق تولید با ۳۹۱ میلیارد تومان در سال گدشته تصویب شد و امسال ۳ مورد با ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان مصوب و پرداخت شده است.

وی گفت: در نیمه اول امسال ۴۳۳ هزار تن کالا به ارزش ۲۶۳ میلیون دلار صادر شده که در این مدت واردات کالا نیز به استان ۷۱ هزار تن به ارزش ۲۸۰ میلیون دلار بوده و با صدور ۳۸ هزار پروانه کسب در استان ۵ هزار بافنده داریم.

 

1010پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها