خبرهای داغ:
همزمان با فرا رسیدن ایام برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین حسینی (ع) و سفرهای زائران اربعین حسینی (ع) آئين افتتاح مجتمع خدماتی رفاهی بين راهی ترنج برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۱۱۸۷
|
۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، همزمان با فرا رسیدن ایام برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین حسینی (ع) و سفرهای زائران اربعین حسینی (ع) آئين افتتاح مجتمع خدماتي- رفاهي بين راهي ترنج برگزار شد.

دراين مراسم جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین با اشاره به آمار سالانه 33 میلیون تردد در محور آزادراه قزوین- زنجان و ضرورت ارائه خدمات به مسافران گفت : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین با هدف ارتقاء سطح ایمنی و برقراری تسهیلات امداد رسانی و خدمات در شاخه های مختلف حمل و نقل به منظور کاهش هزینه ها و اقتصادی کردن فعالیتها، افزایش بهره وری و ارائه سرویس ها و خدمات مناسب برای رفاه حال مسافران برنامه ریزی مناسبی کرده است .

وی افزود: نظارت دقیق بر عملکرد مجموعه های خدماتی رفاهی، توسعه کیفی منابع انسانی و ارتقاء کیفیت خدمات در بخش حمل و نقل جاده ای در الویت برنامه های این اداره کل است.

وی بیان کرد: اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان قزوین در راستای سیاست های کلان سازمان اقدام به جذب و تشویق سرمایه گذار برای ساخت و بهره برداری از مجتمع های خدماتی رفاهی می کند. در حال حاضر 32 مجتمع خدماتی و رفاهی در استان قزوين درحال بهره برداري است و 19 مجتمع نیز در دست ساخت است و 14 مجتمع نیز در حال استعلام از کمیسیون های مربوطه برای دریافت مجوز است.

حق لطفی خاطر نشان كرد: مجتمع ترنج با سرمایه گذاری 160 میلیارد ریالی بخش خصوصی در مسیر آزادراه قزوین- زنجان به بهره برداری رسید. این مجتمع در زمینی به مساحت 15 هزار 700 مترمربع و زیربنای 2000 هزار مترمربع به ساخته شده است که با افتتاح آن برای 80 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کرده است. این مجتمع خدماتي- رفاهی، نمازخانه، جایگاه سوخت، بنزین و نفت گاز، رستوران، فست فود، کافی شاپ، سوپر مارکت ، واحدهای تجاری و پذیرایی، مجتمع تعمیرگاهی پیش بینی شده است.

مجتمع خدماتي رفاهي بين راهي ترنج واقع دركيلومتر 500/6 محورآزاد راه قزوين- زنجان(لاين جنوبی) با حضور مسئولان دستگاه هاي استان افتتاح و به بهره‌برداري رسيد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها