خبرهای داغ:
همزمان با هفته دفاع مقدس مراسم شب شعر و خاطره ای در مسجد حضرت سیدالشهداء(ع) شهر ترکالکی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۱۱۶۹
|
۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۲

به گزارش خبرنگار بسیج این مراسم با حضور مالک کریمی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع)، خانواده معظم شهداء، رزمندگان، ایثارگران، بسیجیان و عموم مردم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مالک کریمی فرمانده حوزه امام حسن مجتبی(ع) ضمن گرامیداشت هفته ی دفاع مقدس از تمام بسیجیانی که در اجرای هر چه بهتر این برنامه تلاش نمودند، قدردانی کرد.

وی افزود: هدف از اجرای این برنامه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء و ترویج فرهنگ شهادت و ایثارگری است.

در ادامه دو نفر از یادگاران جنگ تحمیلی و دفاع مقدس خاطرات شنیدنی خود را در این مراسم بیان کردند.

اختتامیه مسابقات فوتسال
جام شهدای دفاع مقدس درگتوند

اختتامیه مسابقات فوتسال حوزه های مقاومت بسیج،گرامیداشت هفته دفاع مقدس با قهرمانی تیم حوزه امام علی(ع) به پایان رسید

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه گتوند؛ در روز پایانی این رقابت ها ودر بازی فینال تیم حوزه مقداد و حوزه امام علی(ع) به مصاف هم رفتند که این دیدار جذاب و حساس با برتری تیم حوزه امام علی(ع) به پایان رسید و این تیم به مقام قهرمانی دست پیدا کرد.

در بازی پایانی که با حضور تعدادی از مسولین برگزار شد دو تیم در یک رقابت نفسگیر تا لحظه آخر دست از تلاش برنداشتند تا در پایان این بازی مهیج تیم حوزه امام علی(ع)با غلبه ۹بر ۶ بر تیم حوزه مقداد به عنوان قهرمان این دوره از مسابقات شناخته شد.

این دوره از مسابقات با حضور ۶ تیم از حوزه های مقاومت بسیج این شهرستان درسطح بالایی برگزار شد و همه تیم های شرکت کننده با آمادگی و توان بدنی خوبی در این دوره به رقابت پرداختند.

در اختتامیه جام شهدای دفاع مقدس که با حضور جانشین فرمانده و مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه گتوند در سالن ورزشی این ناحیه برگزارشد،از تیم های برتر این دوره از مسابقات تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها