خبرهای داغ:

مرحله سوم طرح شهید رهنمون در مسجدسلیمان اجراشد

فرمانده سپاه پاسداران مسجدسلیمان گفت: مرحله سوم گروه جهادی پزشکی طرح شهید رهنمون با همکاری تیم پزشکی و گروه جهادی عباس اسفندیاری پایگاه مقاومت بسیج شهید سلیمانی حوزه مقاومت بسیج شهید دستغیب بسیج سازندگی سپاه پاسداران مسجدسلیمان در منطقه شهید روز علی سلیمانی مال جانکی برگزارشد.
کد خبر: ۹۱۸۱۱۶۸
|
۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خوزستان /جناب سرهنگ رحیمی حسینی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه پاسداران مسجدسلیمان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از مسجدسلیمان از اجرائی شدن سومین مرحله طرح شهید رهنمون در مسجدسلیمان خبر داد.

فرمانده سپاه پاسداران مسجدسلیمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از مسجدسلیمان گفت : مرحله سوم گروه جهادی پزشکی طرح شهید رهنمون با همکاری تیم پزشکی و گروه جهادی عباس اسفندیاری پایگاه مقاومت بسیج شهید سلیمانی حوزه شهید دستغیب بسیج سازندگی سپاه پاسداران مسجدسلیمان در منطقه شهید روز علی سلیمانی مال جانکی برگزارشد.

وی گفت: در این طرح با حضور پزشک عمومی مردم این منطقه ویزیت رایگان شدند و افرادی که نیاز به دارو برای درمان داشتند داروی مورد نیاز آن ها به طور رایگان تامین شد.
سرهنگ رحیمی حسینی افزود: طرح شهید رهنمون با همکاری گروه پزشکی شبکه بهداشت و درمان؛ بیمارستان امام خمینی (ره ) صنعت نفت ؛ بیمارستان شفا در مناطق محرم شهرستان و نقاط دور افتاده اجرا می شود و تا پایان سال این طرح دراکثر نقاط محروم شهرستان اجراء می شود.
جناب سرهنگ رحیمی حسینی در بخش دیگر گفت وگوی خود به فعالیت های حوزه مقاومت بسیج شهید دستغیب و پایگاه های تابعه آن
پرداخت و عنوان کرد: گروه جهادی پایگاه شهید سلیمانی محله مال جانکی نیز که زیر نظر حوزه یکم شهید دستغیب طبق برنامه هایی که هرساله به کلیه حوزه ها ابلاغ می شود محلات محروم را از لحاظ ساختمانی ،فرهنگی ،اقتصادی و غیره مورد شناسایی و ارزیابی قرار می دهند و در زمان بندی مناسب و با همکاری خود خانواده های نیازمند شروع به کار می کنند که حداقل گوشه ای از مشکلات این مردم نیاز مند را برطرف کنند، هزینه این کارهایی که انجام می شود توسط حوزه مقاومت و با همکاری از خیرین و قرارگاه سازندگی ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان پیگیری می شود
وی اضافه کرد: کارهایی که این گروه جهادی انجام می گیرد، جنبه عمومی و اجتماعی در سطح محلات دارد و تلاش می شود حداقل بخشی از مشکلات موجود در محل برطرف شود؛ مانند بهسازی کانال فاضلاب و اب های سطحی ؛ جدول کاری، پیگیری روشنایی محل، پیگیری پل ها و... علاوه بر این در ساختن سرویس بهداشتی، کف سازی،دیوار چینی ،ساختمان کامل،برق کاری،سفید کاری و غیره منازل محروم این منطقه فعالیت می شود.
فرمانده سپاه پاسداران مسجدسلیمان گفت :
گروه جهادی عباس اسفندیاری پایگاه شهید سلیمانی حوزه یکم شهید دستغیب هم اکنون با همکاری دیگر بسیجیان در حال ساخت منزل یک نیازمند در منطقه ریل وی است و تا حدودی کار پیش رفته است.
وی اظهار کرد: این گروه جهادی با همکاری حوزه مقاومت بسیج شهید دستغیب تاکنون ۶ خانه نیازمند را تعمیر و بهسازی کرد و یک خانه نیز در منطقه مال جانکی حدود سه الی چهار ماه پیش احداث کرد.
وی ادامه داد: ضمن اینکه بازسازی و تعمیر مدرسه انقلاب، مدرسه دخترانه آمنه،دبستان روستای تقی اباد هفت شهیدان،
دبستان امام سجاد مال جانکی از جمله اقداماتی بود که به همت گروه جهادی شهید اسفندیاری با همکاری سایر گروه های جهادی حوزه مقاومت شهید دستغیب صورت گرفت.
البته بازسازی دارالقران امام علی (ع) با همکاری گروه جهادی شهید منجری از دیگر اقدامات حوزه مقاومت شهید دستغیب بود.
به مناسبت هفته دفاع مقدس و با همکاری پایگاه مقاومت قدس حوزه یکم شهری شهید دستغیب لوازم التحریر در بین بسیجیان مقطع ابتدایی ، راهنمایی و دبیرستان جهت آغاز سال تحصیلی جدید توزیع گردید.
فرمانده سپاه پاسداران مسجدسلیمان افزود: باتوجه به شروع سال تحصیلی و نیاز دانش آموزان نیازمند به لوازم تحریر در این راستا گروه های جهادی پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان نیز در این کار پیش قدم شدند و با همکاری خیرین با توجه به شروع فصل تحصیلی مدارس شروع به تهیه اقلام مورد نیاز دانش آموزان و توزیع بین آن ها کردند .
وی اذعان کرد: در پویش مشق احساس مبلغ سی میلیون ریال اقلام مورد نیاز برای پنجاه دانش دانش آموز شامل لوازم التحریر ؛ کیف؛ کفش با مساعدت قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و خیرین
خریداری شد و این اقلام در محلات محروم مسجدسلیمان بین دانش آموزان نیازمند توسط قرارگاه جهادی حوزه مقاومت بسیج شهید دستغیب ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان توزیع شد.
سرهنگ رحیمی حسینی اضافه کرد: توزیع چهاربسته غذایی بین خانواده های نیازمند از دیگر اقدامات گروه جهادی حوزه شهید دستغیب بود.

وی گفت : به مناسبت هفته دفاع مقدس نیز با همکاری پایگاه مقاومت قدس حوزه یکم شهری شهید دستغیب حدود پنجاه بسته لوازم التحریر به مبلغ دومیلیون تومان در بین بسیجیان مقطع ابتدایی ، راهنمایی و دبیرستان جهت آغاز سال تحصیلی جدید توزیع شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها