خبرهای داغ:
همزمان با سالگرد عملیات ثامن‌الائمه و شکست حصر آبادان رونمایی ۳ جلد از کتب دفاع مقدس ویژه لشکر ۱۴ امام حسین (ع) اصفهان انجام شد.
کد خبر: ۹۱۸۱۱۳۱
|
۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، به نقل از روابط عمومی لشکر 14 امام حسین (ع)، همزمان با سالگرد عملیات ثامن‌الائمه و شکست حصر آبادان مراسم رونمایی  3 جلد از کتب دفاع مقدس که توسط لشکر 14 امام حسین (ع) گرد‌آوردی و تدوین شده است برگزار شد.

 سرهنگ پاسدار غضنفر حسامی، جانشین فرمانده لشکر 14 امام حسین (ع) درباره رونمایی از این کتاب‌ها اظهار داشت: به همت کارکنان و مسئولان تدوین کتب دفاع مقدس لشکر مقدس امام حسین (ع) اصفهان، کلیه آثار، خاطرات و تجربیات رزمندگان این یگان در حال جمع آوری و تدوین است.

وی تصریح کرد: تا کنون چندین جلد کتاب در همین راستا تدوین شده است و کارکنان بخش تاریخ شفاهی این یگان آماده دریافت اطلاعات و خاطرات کلیه رزمندگان لشکر 14 امام حسین (ع) جهت تدوین کتب جدید هستند.

جانشنین فرمانده لشکر 14 امام حسین (ع) افزود: در همین راستا و در سالروز شکست حصر آبادان و عملیات ثامن الائمه، رونمایی 3 جلد از این کتاب‌ها در حضور خانواده شهید سلیمانپور انجام و کتاب‌ها به رسم هدیه به مادر شهید سلیمانپور اهدا شد.

وی گفت: کتاب خط شیر، امام حسنی‌ها و اصفهان دارالشهدا از جمله کتاب‌هایی است که توسط واحد تاریخ شفاهی لشکر امام حسین (ع) تدوین و گردآوری شده است که در حضور خانواده شهید رونمایی شد.

گفتنی است که در مراسم رونمایی از این کتاب‌ها جانشین لشکر 14 امام حسین (ع)، جمعی از مسئولان تدوین کتب دفاع مقدس و مادر شهید سلیمانپور حضور داشتند.

شهید مهدی سلیمانپور فرمانده سپاه سنندج و از فرماندهان یکی از تیپ‌های لشکر امام حسین (ع) اصفهان بود که در تاریخ ششم مهرماه سال 1360 در عملیات شکست حصر آبادان به شهادت رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها