نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز نه تنها ملت ایران بلکه همه ملت های مسلمان دنیا هرچه دستاورد دارند از وجود با برکت امام و حیات طیبه ایشان است. امروز عزتی که ملت فلسطین پیدا کرده به پشتوانه نهضت و مکتب امام خمینی(ره) است که اسرائیل را به زانو درآورده است.
کد خبر: ۹۱۸۱۱۱۲
|
۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ محمد ابراهیم رضایی نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در دومین روز از اجلاسیه نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس گفت: چیزی حدود سه سال است که برای محتوای این اجلاسیه کار صورت گرفته و کتاب هایی تدوین شده است و اساتید گرانقدر و دانشگاه ها زحمت کشیده اند. از همه کسانی که امروز در راستای توسعه فرهنگ جهاد و شهادت تلاش کردند و زحمت کشیدند از طرف مردم شهید پرور تقدیر و تشکر می کنم.

رضایی عنوان کرد: این اجلاسیه متعلق به شهدا و امام شهداست. اگر بخواهیم در خصوص نقش امام(ره) در دفاع مقدس صحبت کنیم باید گفت که امام اصل و روح رزمندگان بود. وفتی می خواهیم از جان رزمندگان حرف برنیم ادبیاتی برای آن نیست و نمی شود چیزی گفت اما از ابتدا تا انتها همه ی شهدا حول این خورشید درخشان بودند. امام خورشید بود و بقیه ستاره های این آسمان بودند.

وی بیان کرد: عظمت امام از همان لحظه شروع جنگ جهانی علیه ایران قابل رویت بود. وفتی ملت ایران همه در بهت و حیرت فرو رفتند که نتیجه چه خواهد شد. همه نگاه ها متوجه امام شد که امام چه عکس العملی نشان می دهند آن هم بعد از آن اتفاقات داخلی مانند جنگ کردستان و کودتاها و منافقین و... . امام بدون هیچ گونه نگرانی اولین ضربه تحقیر کننده را به دشمن زد. اعلام کرد دزدی سنگی پرتاب کرده است. ابهت یک جنگ جهانی تبدیل به رفتار یک دزد شد. این در هنر جنگ روانی و تخصصی وقتی مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد نشان از عظمت و هنر امام در عملیات و جنگ روانی دارد.

این نماینده مجلس به نبوغ برخی از رزمندگان جنگ پرداخت و بیان کرد: شهید حسن باقری به عنوان نابغه نظامی در دنیا مطرح است که هنوز هم با گذشت چندین سال از شهادت ایشان عناصر برتر در دنیا متحیر نابغه بودن این شخص هستند چراکه با وجود سن کم ایشان اقدامات بسیار ویژه ای در دفاع مقدس انجام داده است.

وی تصریح کرد: فرماندهان ارشد ارتش و اساتید برجسته نیروهای مسلح همواره از هوش و ذکاوت شهید حسن باقری تعریف می کنند و امروز همه از ایشان به عنوان اعجوبه ای بزرگ یاد می کنند و اینها همه به برکت وجود امام خمینی(ره) اینگونه رشد کرده اند.

رضایی ادامه داد: نقش امام در دفاع مقدس آنچنان بر رزمندگان و ملت تاثیر گذاشته بود که به خوبی پیام و بشارت را دریافت کردند و امروز نه تنها ملت ایران بلکه همه ملت های مسلمان دنیا هرچه دستاورد دارند از وجود با برکت امام و حیات طیبه ایشان است. امروز عزتی که ملت فلسطین پیدا کرده به پشتوانه نهضت و مکتب امام خمینی(ره) است که اسرائیل را به زانو درآورده است.

وی با تاکید بر اینکه اینگونه جلسات باید همواره استمرار داشته باشد چراکه ما موظف به پرداختن نقش امام خمینی(ره) هستیم اظهار کرد: امروز باید به پیام های شهدا توجه داشته باشیم و اینگونه جلسات می تواند پیام شهدا را برای نسل جوان بازخوانی کند. از طرفی آن چیزی که امروز می تواند ما را در جنگ روانی با دشمن نجات دهد پرداختن به راه و سیره امام و شهدا است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: امروز دشمن به دنبال منحرف کردن افکار جوانان ما است و لذا همه باید مراقبت کنیم تا دشمن نتواند به اهداف پلید و شیطانی خود دست پیدا کند. به فضل الهی و اراده های فولادین جوانان در گام دوم انقلاب دشمن را همچنان که تاکنون شکست خورده شکست می دهیم و پرچم انقلاب مهدی(عج) را به دست صاحب اصلی ایشان خواهیم رساند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات