در نشست هیئت اندیشه ورز مدرسه علمیه الزهرا (س) شهرستان بافق تبیین شد:
اولین نشست هیئت اندیشه ورز بین مسئولان هیئت‌های نوجوان در محل سالن اجتماعات مدرسه علمیه الزهرا (س) شهرستان بافق برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۱۰۸۰
|
۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، اولین نشست هیئت اندیشه ورز بین مسئولان هیئت‌های نوجوان با حضور نمایندگانی از حوزه علمیه خواهران، هیئت جوانان عاشورایی رزمندگان اسلام، انجمن اسلامی، مربیان حلقه‌های صالحین، بسیج دانش آموزی، موسسه مهدویت در محل سالن اجتماعات مدرسه علمیه الزهرا (س) شهرستان بافق برگزار شد.
زهرا زارعی بعنوان نماینده مدرسه علمیه خواهران بافق گفت: این نشست به منظور هماهنگی و اتحاد بین تشکل‌های دانش آموزی مبنی بر اینکه تشکل‌ها با هماهنگی و اتحاد خود موجب بالا بردن سطح کمی و کیفی خود شده و در فعالیت‌ها از ظرفیت‌ها و ایده ها، توان مال و انسانی خود بهترین استفاده را کنند برگزار شد.
وی افزود: پیرو منویات رهبر معظم انقلاب و تأکید ایشان بر انجام کار‌های تشکیلاتی، که فرمودند: «اساس کار، تشکیلات است، شکی نیست که تا تشکیلاتی نباشد هیچ چیزی بر اساس آن نمی‌شود بنا کرد، لکن در ایجاد تشکیلات نباید خیلی معطل ماند» و ایشان در سخنرانی‌های مختلف به این مقوله اشاره نموده اند بر آن شدیم تا با همتی جهادی قدمی هر چند کوتاه در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب بر داریم.
زارعی گفت: در این نشست ابتدا حضار گزارشی از فعالیت‌های اخیر خود و همچنین راهکار‌های پیشنهادی جهت تعامل هرچه بیشتر بین هیئت‌ها و تشکل‌های دانش آموزی را ارائه دادند که از جمله آن‌ها برنامه ریزی جهت برگزاری چند شب مجلس عزاداری سیدالشهدا به همراه برگزاری نمایشگاه مفهومی از قیام تا قیام، برپایی موکب و اجرای سخنرانی چند رسانه ای؛ عزاداری و سینه زنی و ... بود.
ارسال نظرات