خبرهای داغ:
رئیس پلیس امنیت استان همدان گفت: همه این عزت و اقتداری که به دست آوردیم و هر افتخاری که داریم و در آینده خواهیم داشت مرهون خون این شهدا است.
کد خبر: ۹۱۸۱۰۶۶
|
۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ احمد رحیمی در یادواره شهدای اتحادیههمه عزت و اقتدار خود را مرهون خون شهدا هستیم کیف و کفش و چرم که در مسجد پیغمبر(ص) همدان برگزار شد، اظهار داشت: ما در چنین شرایطی با همه ترفندهایی که دشمن دارد سرافرازانه و بدون دغدغه نظام جمهوری اسلامی به سمت و سویی که امام راحل و رهبر معظم انقلاب تعیین کردند دارد به مسیر خود ادامه می دهد.

وی با بیان اینکه در حوزه‌های امنیتی و در مقابل دشمن از نظر سخت افزار مشکل خاصی نداریم، گفت: ما محکم و پابرجا در مقابل دشمن ایستادیم و به دنیا ثابت شده که هیچ مشکلی در این حوزه نداریم.

رئیس پلیس امنیت استان همدان با اشاره به اینکه دشمن در حوزه جنگ نرم و روانی به نوعی می‌خواهد از داخل آسیب‌هایی بزند، ابراز داشت: با هوشیاری و بصیرتی که مردم دارند و بصیرت‌های رهبر معظم انقلاب بتوانیم این تحریم‌ها را سپری کنیم.

وی در خصوص ایجاد جنگ روانی و تروریسم اقتصادی گفت: تحریم و یکسری تبلیغات رسانه‌ای که ایجاد یأس و ناامیدی در سطح جامعه را فراهم می‌کنند و برخی مشکلات مدیریتی که در بازار وجود داشت همه ترفند دشمن بوده که می‌خواست به نوعی از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده کند.

رحیمی با بیان اینکه در جنگ روانی نیاز است که ما در همه حال همراه شهدا باشیم، ادامه داد: مسیری که اصناف در دوران دفاع مقدس طی کردند باید با بصیرت و بینش بالایی در آینده ادامه یابد.

وی با اشاره به اینکه ما نمی‌توانیم جایگاه شهدا و خدمات و ارزش شهدا را بیان کنیم و فقط خدا و ائمه(ع) هستند که مقام و مرتبه آنها را تعیین می‌کنند، گفت: همه این عزت و اقتداری که به دست آوردیم و هر افتخاری که داریم و در آینده خواهیم داشت مرهون خون این شهدا است.

رئیس پلیس امنیت استان همدان عنوان کرد: تکلیف همه ما این است که بتوانیم خون‌هایی را که شهدا هدیه کردند حفظ کنیم و هر چقدر در این مسیر گوش به فرمان ولی فقیه باشیم، بهتر است.

وی با بیان اینکه شهدا در وصیت نامه‌های خود بر پیروی مطلق از ولی فقیه تأکید داشتند، گفت: ما باید در این شرایط در حوزه بازار و بحث جنگ نرم و جاهایی که حساس است هوشیارانه عمل کنیم و بازاری‌ها این بصیرت و هوشیاری را داشته باشند.

رحیمی خاطرنشان کرد: امیدواریم همچنان این مسیر را سرافراز طی کنند و روهروان خوبی برای شهدا باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات