خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بهار تأکید کرد
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بهار گفت: تربیت فرزند در خانواده و نقش مادر در تربیت فرزند بسیار مهم و اساسی است چراکه مردان و زنان بزرگ پیروزی و موفقیت خود را مدیون خانواده‌ها هستند.
کد خبر: ۹۱۸۱۰۳۴
|
۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳

نقش مهم و اساسی مادر در تربیت فرزندبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت الاسلام مرتضی محمودی در نشست بصیرتی که به مناسبت هفته دفاع مقدس در مسجد امام حسین(ع) روستای رباط زعفرانی از توابع شهرستان بهار برگزار شد، با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هدف دشمنان نظام جمهوری اسلامی علاوه بر اشغال سرزمین، براندازی انقلاب و اسلام در ایران بود و رزمندگان اسلام در برابر دشمنان مردانه ایستادند و جنگیدند.

وی افزود: شهدای جنگ تحمیلی و ملت ایران دلاورانه در مقابل دشمن از جان و مال و زندگی خود گذشتند تا این کشور و انقلاب همچنان در جهان سرافراز و پایدار باشد.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه همه شهدا از دامان مادران پاک سرشت به این درجه نایل شدند، گفت: تربیت فرزند در خانواده و نقش مادر در تربیت فرزند بسیار مهم و اساسی است چراکه مردان و زنان بزرگ پیروزی و موفقیت خود را مدیون خانواده‌ها هستند ونقش آن را در زندگی خود مهم می‌دانند.

وی ادامه داد: زنان ایرانی نه تنها تندیسی پر افتخار از عفت و پوشش اسلامی در جامعه اسلامی هستند بلکه موفق‌ترین بانوان در تربیت فرزندان نیز بوده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات