فرمانده پایگاه بدر حوزه شهید کلهر کرج خبر داد ؛
فرمانده پایگاه بدر حوزه شهید کلهر سپاه ناحیه امام حسین (ع) از برگزاری مراسم تجلیل از 200 خانواده شاهد و ایثارگر در شهرستان کرج خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۱۰۱۹
|
۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، غفور قاسم پور فرماندار کرج و فرمانده پایگاه بدر حوزه شهید کلهر در جریان دیدار با خانواده ایثارگران فرمانداری ، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: به پاس جانفشانی های رزمندگان و پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس و پیرو دستور استاندار ، روز گذشته از 200 شاهد و ایثارگر در شهرستان کرج تجلیل بعمل آمد و مراسم تجلیل از نیروهای دلاور ارتش نیز برگزار شد.

تجلیل از 200 خانواده شاهد و ایثارگر در شهرستان کرج

وی افزود : پیشکسوتان خاکریزهای جبهه مقاومت همواره در یاد و خاطره ها مانا و جاویدان هستند و هیچ گاه از حافظه ها فراموش نمی شوند، راه مقاومت به تأسی از فرامین رهبر عزیزمان ادامه خواهد داشت.

فرمانده پایگاه بدر حوزه شهید کلهر سپاه ناحیه امام حسین (ع)  با بیان اینکه امنیت و آرامش و آسایش کشور مرهون خون پاک شهدا و صبوری و متانت این قشر است ،گفت: این در حالی است در کشورهای منطقه که با ما هم مرز هستند، دغدغه امنیت دارند، دختران سوری برای رفتن به مدرسه، نگران امنیت هستند، بنابراین باید قدر دان امنیت حاکم بر کشورمان باشیم.

وی ادامه داد: در طول این سالها، تحریم ها، تهدیدها و تبعیض ها و فشارهای اقتصادی زیادی بر ما وارد شد اما با این وجود با اقتدار و مقاومت و عزت، کار خود را ادامه داده و می دهیم.

قاسم پور تصریح کرد: بعنوان یک ایرانی افتخار می کنم که جمهوری اسلامی پیشرفته ترین پهبادهای متجاوز امریکایی را نشانه می گیرد و با اقتدار به کارش ادامه می دهد و در عرصه های علمی با تمام توان و بازدارندگی، با عزت و اقتدار از این شرایط عبور می کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد : باید مقابل تهدیدات بایستیم و مسئولیت پذیر باشیم، چرا که وحدت رمز پیروزی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها