خبرهای داغ:
مراسم غبارروبی مزار شهدا اسفراین با حضور احاد مردم و مسئولین انجام گرفت.
کد خبر: ۹۱۸۱۰۱۲
|
۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، در مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای اسفراین بسیجیان همگام با ساير نهادهاي انقلابي در حركتی نمادين با اهدای شاخه گل به مزار شهدا و قرائت فاتحه، یاد و خاطره حماسه‌سازان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند و با آرمان‌های امام راحل و شهیدان تجدید پیمان کردند.

در این مراسم معنوی، بسیجیان شركت کننده ضمن تأکید بر ادامه راه شهدای گران‌قدر و تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، یاد و خاطره شهدای گران‌قدر را گرامی داشتند.

حجت الاسلام محمدیان امام جمعه شهرستان اسفراین با بيان اينكه عزت حسینی و اطاعت از ولایت مهم‌ترین درس شهدای اسلام است بر لزوم زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد.

وي با اشاره به اينكه شهدا با تقدیم جان خود راه با عزت زیستن و چگونه عزیز بودن را به ما نشان دادند افزود: شهدای والا مقام با اهدای خون خود پرچم ولایت را برافراشتند و اجازه ندادند چراغ پرفروغ انقلاب اسلامی خاموش شود.

حجت الاسلم محمدیان اظهار داشت: زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهيدان، يك ضرورت اجتناب‌ناپذير است و در حال حاضر بيش از هر زمان ديگري، بايد به راه شهيدان توجه داشت.

وي در پايان با اشاره به اينكه شهداي انقلاب و شهداي دوران دفاع مقدس، طلايه‌داران واقعي انقلاب هستند كه مي‌‌توانند الگوي واقعي بشريت باشند، افزود: انقلاب اسلامي ايران، حاصل رشادت‌ها و از خودگذشتگي‌هاي انسان‌هايي است كه تنها به معبود خود فكر مي‌كردند و از كشور دفاع كردند و امروز بايد از آنها به نيكي ياد كنيم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها