خبرهای داغ:
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین:

تقویت اتحاد و انسجام در بین مسلمانان از ثمرات پیاده روی اربعین است

حجت الاسلام رمضانی گفت: راهپیمایی عظیم اربعین همدلی و هم سویی شیعیان و مسلمانان را به دنیا نشان می دهد و تقویت اتحاد و انسجام در بین مسلمانان از ثمرات پیاده روی اربعین است.
کد خبر: ۹۱۸۱۰۰۹
|
۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام «علی رمضانی» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در آستانه اربعین حسینی قرار داریم و هر سال در این ایام، عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در مراسم پیاده روی اربعین شرکت می کنند و خوشبختانه شاهد حضور گسترده و پرشور آحاد مردم در این رویداد بزرگ دینی و معنوی هستیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: پیاده روی اربعین توفیقی است که خداوند متعال به عاشقان امام حسین (ع) عطا می کند و در حدیثی هم از امام حسن عسکری (ع) آمده است یکی از نشانه‌ های مومن، زیارت سیدالشهدا در روز اربعین است.

وی عنوان کرد: پیاده روی اربعین نمایشی از اقتدار و انسجام مسلمانان و دوستداران و عاشقان اهل بیت (ع) است و همین امر در دل دشمنان اسلام ترس و وحشت انداخته است.

حجت الاسلام رمضانی توضیح داد: این راهپیمایی عظیم همدلی و هم سویی شیعیان و مسلمانان را به دنیا نشان می دهد و تقویت اتحاد و انسجام در بین مسلمانان از ثمرات پیاده روی اربعین است و این اتحاد هر سال به مناسبت اربعین، جان دوباره ای گرفته و تقویت می شود.

وی تصریح کرد: پیاده روی اربعین سنتی است که از گذشته بوده و این سنت حسنه سال به سال پررنگ تر شده به طوری که عده ای با حضور در این اجتماعی عظیم و برخی هم با حضور در موکب ها و خدمت به زائران حسینی، ارادت خود را به امام حسین (ع) و یاران باوفای ایشان ابراز می کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین یادآور شد: پیاده روی اربعین آدابی دارد که امیدواریم همه کسانی که در این امر مهم شرکت می کنند با رعایت این اصول بهره کافی را از این مراسم معنوی ببرند و این سفر توشه ای برای آخرت همه آنها باشد.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها