خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین خبرداد؛

توزیع 206 هزار پاکت جشن عاطفه ها در مدارس

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: همزمان با برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه ها که در مدارس استان برگزار می شود، بیش از 206 هزار پاکت در میان دانش آموزان توزیع شده است تا کمک های آینده سازان برای همکلاسی هایشان جمع آوری شود.
کد خبر: ۹۱۸۱۰۰۲
|
۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مجید مومنی در جلسه احسان و نیکوکاری استان بیان کرد: مرحله نخست جشن عاطفه ها برگزار شد که بیش از دو میلیارد تومان کمک مردمی را شاهد بودیم.


وی ادامه داد: مرحله دوم و اصلی جشن عاطفه ها در روز دهم مهر ماه در مدارس برگزار می شود که شاهد حضور دانش آموزان در این عرصه خواهیم بود.


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: همزمان با برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه ها که در مدارس استان برگزار می شود، بیش از 206 هزار پاکت در میان دانش اموزان توزیع شده است تا کمک های آینده سازان برای همکلاسی هایشان جمع آوری شود.


وی تصریح کرد: کمک های دانش آموزان در هر مدرسه توسط دانش آموزان و معلمان جمع آوری شده و در همان مدارس برای دانش آموزان نیازمند هزینه می شود البته در مدارس برخوردار این کمک ها با هماهنگی میان مدیران مدارس به مدارس نیازمند هدایت می شود.


مومنی اعلام کرد: در این مرحله 227 هزار دانش آموز در هزار و 270 مدرسه جشن عاطفه ها برگزار می کنند تا ضمن کمک به دانش آموزان نیازمند، فرهنگ انفاق و نیکوکاری در جامعه تعمیق و تبسیط شود.


وی عنوان کرد: کمک های مردمی جمع آوری شده در میان نیازمندان استان توزیع شده است و کمک های جدید نیز به سرعت میان دانش آموزان نیازمند توزیع خواهد شد.


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین خاطرنشان کرد: نیکوکاران می توانند برای کمک به دانش آموزان نیازمند وارد شده و حتی یک کتاب کمک درسی و یا معلمی می تواند برای آموزش کمک درسی به دانش آموزان نیازمند اقدام کند.


وی گفت: نیکوکاری عرصه ای وسیع است که با حضور و تلاش اقشار مختلف به رفع نیازهای خانوادهای نیازمند تبدیل می شود البته آمادگی داریم از ظرفیت دانشگاه ها هم استفاده کنیم.


مومنی یادآورشد: برای ارتقای خدمت به نیازمندان محدودیتی نداریم چراکه آنچه در این نهاد هدف قرار داشته و دارد خدمت به نیازمندان است و برای چنین خدمتی دست بوس همه مردم نیکوکار هستیم.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار