خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه گرمسار:
مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه گرمسار با بیان اینکه کاروان دفاع مقدس در گرمسار برگزار شد، گفت: ترویج روحیه شهادت‌طلبی و انقلابی گری از اهداف مهم اعزام این کاروان است.
کد خبر: ۹۱۸۰۹۸۹
|
۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸

علیرضا علی بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در گرمسار، با تأکید بر لزوم ترویج روحیه شهادت‌طلبی و انقلابی گری در جامعه اظهار داشت: کاروان دفاع مقدس باهدف زنده نگه‌داشتن یاد و خاطر شهدای دفاع مقدس و وقایع هشت سال جنگ تحمیلی در گرمسار اعزام شد.

وی با بیان اینکه این کاروان با حضور رزمندگان، راویان دفاع مقدس و پیشکسوتان دفاع مقدس به اماکن عمومی و تأثیرگذار شهرستان اعزام می‌شوند، افزود: در این برنامه تلاش شده است با نمایش تجهیزات نظامی و جنگی و پخش نماهنگ‌های دفاع مقدس در اماکنی مانند مساجد، مدارس و معابر و میدان‌ها اصلی شهر نسبت به ترویج فرهنگ شهادت‌طلبی اقدام شود.

روابط عمومی سپاه ناحیه گرمسار با تأکید بر اینکه روایت گری از وقایع دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این کاروان است، اضافه کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران همواره با هجمه‌های متعدد فرهنگی درصدد تضعیف این نظام و عملکرد مجموعه بسیج است که امروز، احیا و تبیین وقایعی مانند دفاع مقدس، انقلاب اسلامی ایران و پیروزی‌های متعدد این کشور در مقابله با دشمنان، از مهم‌ترین وظایف ما است.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها