فرمانده هوانیروز جمهوری اسلامی ایران بیان کرد؛

فتنه دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی برای جدایی ولی فقیه از پیکره نظام است/ما در هیچ موردی با آمریکا مذاکره نخواهیم کرد

فرمانده هوانیروز جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز رئیس جمهور آمریکا برای یک عکس یادگاری در کنار رئیس جمهور ما التماس می کند و نخست وزیر فرانسه و انگلیس را واسطه می کند این نشانه اقتدار نظام است اما آمریکا بداند که ما در هیچ موردی با آمریکا مذاکره نخواهیم کرد.
کد خبر: ۹۱۸۰۹۸۰
|
۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فراهان؛ همزمان با هفته دفاع مقدس یادواره ۴۰۰ شهید شهرستان فراهان با حضور خانواده های شهدا، جانبازان، اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستان فراهان برگزار شد.

امیر سرتیپ، یوسف قربانی، فرمانده هوانیروز جمهوری اسلامی ایران در این یادواره، شهدا را مایه عزت نظام دانست و گفت: واژه شهید و انقلاب در جمهوری اسلامی ایران ظهور پیدا کرد، شهدا برای عزت این نظام جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

وی افزود: شهدا با خدا معامله کردند، شهدا با علم و آگاهی شهادت را انتخاب کردند و سعادت اخروی را برگزیدند، شهدا نگاهشان به قرآن و ولایت بود و وجه تمایز رزمندگان اسلام با سربازان غربی در همین است.

یاد شهدا؛ جهاد فی سبیل الله است

قربانی اظهار کرد: بزرگداشت یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، برگزاری کنگره ملی نقش امام(ره) و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی، حرکت ارزشمند و جهاد فی سبیل الله است.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ضمن تقدیر از مدیر ارشد شهرستان فراهان در نامگذاری یکی از بلوارهای شهر به نام شهید منصور وطن پور، ادامه داد: ۴۰۰ شهید شهرستان فراهان، هر یک ستاره ای هستند که راه را به ما نشان می دهند.

دشمن با اسلام و انقلاب سر عناد دارد

وی افزود: عناد دشمنان با جمهوری اسلامی بر سر جغرافیا نیست، آنها با اسلام و دین مخالف هستند و با نظام اسلامی مشکل دارند.

قربانی اظهار کرد: قبل از دفاع مقدس، قائله گنبد، خوزستان و قیام منافقین کور دل فقط به دلیل دنیا پرستی بود، کشور ما که تازه روح انقلاب در آن دمیده شده بود، مورد هجوم قرار گرفت اما نیروی‌های انقلابی، هوانیروز و سپاه درس تاریخی به دموکرات و کومله دادند.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی گفت: رزمندگان ما با جان از جمهوری اسلامی دفاع کردند، در دفاع مقدس کشور ما با کل دنیا جنگیدید، ما با یک دنیا مقابله کردیم و جانانه دفاع کردیم.

وی افزود: در دفاع مقدس، مردمی که تاکنون سلاح به دست نگرفته بودند در برابر یک دشمن تمام مسلح ایستاد و مقاومت کردند و یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادیم.

فتنه دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی برای جدایی ولی فقیه از پیکره نظام است

قربانی با بیان اینکه عملیات سوم خرداد کمر صدام را شکست، اظهار کرد: مردم خرمشهر ۳۴ روز در برابر دشمن بعثی ایستادگی کردند، اینها سربازان خدا بودند که زیر چتر ولایت خرمشهر را آزاد کردند.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی در اوج عزت و افتخار است، همه فتنه دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی برای جدایی ولی فقیه از پیکره نظام است.

وی افزود: دشمن در جنگ تحمیلی سینه رزمندگان ما را نشانه گرفته بود و امروز در فضای مجازی و شبیه خون فرهنگی مغز جوانان ما را نشانه گرفته است، شما جوانان، سربازان و افسران جنگ نرم هستید و باید با فتنه دشمن مقابله کنید.

قربانی اظهار کرد: دشمن یک روز با جنگ نظامی، یک روز با تحریم اقتصادی و... برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی توطئه و نقشه طراحی می کند، باید در برایر توطئه های دشمن هوشیار باشیم.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی گفت: اسلام و قرآن در مملکت اسلامی رونق گرفته است و این نتیجه مقاومت است، دشمن انواع تحریم ها را علیه ما به کارگرفته است و دیگر چیزی برای دشمنی با ما ندارد اما نظام جمهوری اسلامی با وجود همه توطئه های دشمن به یمن مردم همیشه در صحنه و مطیع امر ولایت در اوج سربلندی است.

وی ادامه داد: سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط رزمندگان اسلام نشان از اقتدار و عزت ایران اسلامی است، دشمن از موشک های ما واهمه دارد.

ما در هیچ موردی با آمریکا مذاکره نخواهیم کرد

قربانی گفت: امروز رئیس جمهور آمریکا برای یک عکس یادگاری در کنار رئیس جمهور ما التماس می کند و نخست وزیر فرانسه و انگلیس را واسطه می کند این نشانه اقتدار نظام است اما آمریکا بداند که ما در هیچ موردی با آمریکا مذاکره نخواهیم کرد.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی افزود: راهبرد دفاعی ما «اشداءعلی الکفار» است، هر جا که دشمن چشم تجاوز داشته باشد، طومار آن پیچیده می شود.

وی اظهار کرد: آمریکا عملا از ما می ترسد، ما قدرت بازدارندگی داریم، دشمن به دنبال روزنه ای برای ضربه زدن به نظام است، نسخه مقابله با دشمن اطاعت از فرامین رهبری است.

قربانی گفت: شهید منصور وطن پور، اولین فرمانده پروازی دفاع مقدس که اهل فراهان بوده است، فرزند انقلاب و اسلام بود، وی دوره های آموزشی که در آمریکا دیده بود بر علیه دشمن بکار گرفت.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی افزود: اکثر پایگاه های هوانیروز توسط شهید وطن پور افتتاح و ساماندهی شد و هم اکنون کتاب های او در هوانیروز تدریس می شود.

وی با اشاره به دستاوردهای هوانیروز خاطر نشان کرد: فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی به طور کلی پشتیبانی از تمام یگانهای رزمی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و همچنین پشتیبانی از قرارگاه های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی، هنگ های مرزی و خدمات رسانی در اورژانس هوایی، امدادرسانی و فعالیت های مردمیاری، جا به جایی ها و مواردی از این دست از دیگر مأموریت های هوانیروز ارتش هستند.

در این یادواره پیام فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح توسط سردار کریمی فرماندهی سپاه روح‌الله استان مرکزی قرائت شد.

ارسال نظرات