خبرهای داغ:
محمد گل زاده
کتاب «سلام بر حسین» در کاشان رونمایی شد
کتاب «سلام بر حسین» اثر مرحوم «محمود منشی» در مراسمی با حضور علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی و مسئولان فرهنگی شهرستان کاشان رونمایی و در بازار نشر در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.
کد خبر: ۹۱۸۰۹۶۵
|
۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، کتاب «سلام بر حسین» اثر مرحوم «محمود منشی» در مراسمی با حضور علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی و مسئولان فرهنگی شهرستان کاشان رونمایی و در بازار نشر در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

کتاب «سلام بر حسین» توسط یک انتشارات کاشانی در 303 صفحه و شمارگان هشت هزار نسخه به چاپ رسید کتاب «سلام بر حسین» به نحوی که این کتاب را می‌توان نتیجه 40 سال تحقیق «محمود منشی» نویسنده کتاب این کتاب دانست.

«محمود منشی» فرزند «حسینعلی منشی» از شاعران صاحب شهرت بود به نحوی که از اساتیدی همچون پدرش و میرزا حسن ناصری دایی پدر خویش کسب فیض کرد و به تدریج به رموز و فنون ادب فارسی و هنر شاعری آشنا شد و به تکمیل آن پرداخت.

وی در سال 64 دیده از جهان فرو بست و حاصل 60 سال عمر و 40 سال تحقیق وی کتاب‌هایی بود که «سلام بر حسین» یکی از آن کتب محسوب می‌شود در حالی که آثاری همچون «کاشان و ادبیات»، «صادق آل محمد»، «دفتر شعر دری» و غیره را به یادگار به جا گذاشته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار