خبرهای داغ:
رئیس اداره مخابرات کاشان از پخش زنده مراسم قالیشویان مشهد اردهال کاشان از رسانه ملی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۰۹۲۵
|
۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج ازکاشان،  قاسمعلی سلوکی پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران ضمن تاکید بر شناساندن هر چه بیشتر امامزاده علی بن امام محمد باقر (ع) مشهد اردهال کاشان به مردم جهان اظهار داشت: با وجود امکانات پیش بینی شده و از استفاده از ظرفیت رسانه ملی این موضوع تاحدی میسر شده است اما باید برای این مهم تلاش بیشتری انجام داد.

وی از پخش زنده مراسم قالیشویان مشهد اردهال کاشان در رسانه ملی خبر داد و افزود: با الطاف الهی و با توجه به تامین زیرساخت ها و امکانات لازم، پخش زنده مراسم قالیشویان مشهد اردهال کاشان و مراسم «جمعه نشلجی ها» در رسانه ملی صورت می پذیرد.

رئیس اداره مخابرات کاشان از توسعه شبکه موبایل منطقه اردهال کاشان خبر داد و ابراز داشت: خوشبختانه با تامین تجهیزات لازم و استقرار دکل های BTS خطوط موبایل با تکنولوژی ۲G، ۳G و ۴G آماده بهره برداری و استفاده عموم مردم است و در مورد داده های مشترکان نیز هیچ محدودیت وجود ندارد.

وی از تامین تلفن های همگانی رایگان ویژه مراسم قالیشویان مشهد اردهال کاشان خبر داد و گفت: به منظور افزایش رفاه حال شهروندان، مجاوران و زائران امامزاده علی بن امام محمد باقر (ع) پنج دستگاه تلفن همگانی رایگانی پیش بینی شده است که شهروندان می توانند در صورت نیاز از این امکان استفاده کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار