استاندار زنجان گفت:بهترین خدمت، اجرای بی‌طرفانه و بی‌غرض قانون است، به همین خاطر با هر گونه اقداماتی که خارج از این چارچوب باشد، برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۸۰۹۰۶
|
۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ فتح الله حقیقی شامگاه سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل استانداری زنجان در پاسخ سؤالی مبنی بر اتخاذ تدابیر لازم در راستای برگزاری انتخاباتی سالم و حداکثری در استان اظهار کرد: همه امکانات و توان خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه در استان به کار گرفته‌ایم و مهم‌تر از همه اینکه اجازه هیچ‌گونه تخطی از قانون را به هیچ‌کس نخواهیم داد.

وی با تاکید بر اینکه تا به امروز هیچ‌یک از کارمندان دولت به دلیل تخلف در انتخابات توبیخ نشده‌اند، گفت: انتخابات موضوعی است که در برهه‌های مختلف و تحت هر شرایطی ـ. حتی جنگ تحمیلی ـ. برگزار شده و مردم نیز در آن حضور حداکثری داشته‌اند، به همین خاطر در انتخابات پیش رو تلاش بر این خواهد بود تا انتخاباتی پرشور با همکاری دست‌اندرکاران امر برگزار شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه یکی از تاکیدات مهم در انتخابات، حرکت در مسیر قانون است و نباید خارج از این مسیر حرکت کنیم، افزود: اعتقاد راسخ به این مهم داریم که اگر می‌خواهیم خدمتی بزرگ و ارزنده در این راستا انجام دهیم، بهترین خدمت، اجرای بی‌طرفانه و بی‌غرض قانون است، به همین خاطر با هر گونه اقداماتی که خارج از این چارچوب باشد، برخورد خواهد شد.

حقیقی با تاکید بر اینکه اجازه کوچک‌ترین تخلف در انتخابات را نخواهیم داد، از برگزاری انتخابات سالم، رقابتی، باشکوه و در امنیت کامل به‌عنوان ارکان اصلی انتخابات یاد کرد و گفت: ما و همه دست‌اندرکاران انتخابات دست به دست هم خواهیم داد تا انتخاباتی باشکوه و با حضور حداکثری مردم را در اسفندماه امسال همانند ادوار گذشته رقم بزنیم.

وی با یادآوری اینکه اکثر مدیریت‌های ما ارزشمند هستند، اتهام‌زنی به مدیران را درست ندانست و اظهار کرد: برای این مدیران هزینه شده و آبروی نظام به‌شمار می‌روند، به همین خاطر اعتقاد راسخ به این مهم داریم که در برهه کنونی بهترین راهکار این است که به جای اتهام‌زنی به مدیران، آن‌ها را راهبری کنیم، نه اینکه مدام به دنبال عوض کردن مدیران باشیم.

حقیقی تاکید کرد: اجرای بی طرفانه و بی غرضانه قانون در انتخابات بزرگ‌ترین خدمت است و کسی حق ندارد خارج از قانون درخواست و یا زیاده خواهی داشته باشد.

استاندار زنجان در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت پروژه بزرگ سبزه‌میدان، بیان کرد: این پروژه به یکی از انتظارات دیرینه مردم شهر زنجان تبدیل شده بود که خوشبختانه بعد از برگزاری مزایده و انتخاب پیمانکار، امروز در مرحله‌ای قرار داریم که به صراحت اعلام می‌کنیم هیچ منع و مشکلی برای این پروژه وجود نداشته و حتی معتقدیم این پروژه باید تا به امروز اجرا می‌شد.

حقیقی با اشاره به اینکه انتقال پادگان را نیز باید یکی دیگر از دغدغه‌های دیرینه مردم این شهر عنوان کرد، افزود: بی‌شک با توجه به شرایطی که این موضوع دارد، نمی‌توان به راحتی در این زمینه ورود پیدا کرد، به همین خاطر معتقدیم در گذشته اقدامات جدی در این زمینه صورت نگرفته بود، اما امروز به جد در این خصوص ورود پیدا کرده‌ایم.

وی از پل ... م‌سطح دانشگاه زنجان نیز به عنوان یکی دیگر از پروژه‌های مهم استان یاد کرد و گفت: معتقدیم دانشجویان باید حتماً از برکات این پروژه برخوردار شوند، به همین خاطر رایزنی‌های زیادی برای تأمین منابع مالی پروژه صورت گرفت که در نهایت اعتبار ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی پروژه از محل اعتبارات ملی تأمین شد و این خود نتیجه حضور مسئولان ارشد کشور در استان بود.

حقیقی با اشاره به اینکه اهداف مختلفی را از حضور مسئولان ارشد کشور در زنجان دنبال می‌کردیم، ادامه داد: معتقدیم مدیران ارشد نظام باید از نزدیک در جریان همه امور قرار گرفته و با پتانسیل‌ها و ظرفیت‌هایی که در این منطقه وجود دارد، اشرافیت کامل داشته باشند؛ چرا که در این صورت می‌توان برای پیشبرد اهداف، انتظار داشت اعتبارات لازم برای پروژه‌های تأثیرگذار استان، تخصیص یابد.

استاندار زنجان همچنین در خصوص وضعیت پسماند روی انباشت شده در شهرک تخصصی روی زنجان نیز، گفت: پسماند روی در همان محل که به مردم آسیب رسیده هزینه خواهد شد.

حقیقی همچنین از راه‌اندازی هفت کارخانه در سال جاری خبر داد و با بیان اینکه تداوم تولید یک امر بسیار دشوار و سخت است، تصریح کرد: اینکه زنجان بعد از استان‌های تهران و خوزستان به لحاظ دریافت درآمد مازاد در جایگاه سوم کشوری قرار گرفته است، حاصل حضور مسئولان ارشد کشور در این استان است، به همین خاطر معتقدیم این حضور برای استان در بخش‌های مختلف نتیجه‌بخش بوده است.
ارسال نظرات