حجت الاسلام علیدادی در نشست سبک زندگی بسیجیان میانکوه، گفت: نگاه توحیدی تنها راه حل بسیاری از مشکلات ما خواهد بود و برای داشتن نگاه توحیدی باید اصول توحیدی را شناخت.
کد خبر: ۹۱۸۰۸۸۷
|
۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری حجت الاسلام علی دادی  کارشناس مسائل فرهنگی اجتماعی در جمع بسیجیان حوزه خواهران میانکوه با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب پیرامون سبک زندگی اسلامی گفت:  سبک زندگی از اصول اساسی در تمدن‌سازی نوین اسلامی است.

کارشناس مسائل فرهنگی اجتماعی بیان داشت: منظور رهبر معظم انقلاب از اینکه می‌فرمایند سبک زندگی پایه اصلی تمدن نوین اسلامی است، یعنی سبک زندگی محدود به ظواهر نمی‌شود و باید براساس علم توحیدی تبیین شود.

علیدادی اظهار داشت: نگاه توحیدی تنها راه حل بسیاری از مشکلات ما خواهد بود و برای داشتن نگاه توحیدی باید اصول توحیدی را شناخت.

کارشناس مسائل فرهنگی اجتماعی در پایان گفت:‌ جهان غرب سعی کرده است تا ابزارهای مختلفی چون فیلم‌سازی، تبلیغات، کارتون‌سازی و انیمیشن‌سازی اصول تثلیث را به جهانیان القا کند، که از جمله این اصول تعادل‌سازی بین قدرت خیر و شر است و به گونه‌ای بیان می‌کند که شر نباید از بین برود. 

ارسال نظرات