خبرهای داغ:
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان درشادگان: همایش تخصصی والدین باموضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی با سخنرانی نیک نژاد فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی خواهران و حضور والدین در واحد آموزشی رسول اعظم برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۸۰۸۷۹
|
۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵

 نیک نژاد درخصوص نقش دشمن در دامن زدن به آسیب های اجتماعی. پیشگیری ازطلاق و نقش والدین درپیشگیری ازاسیب های فضای مجازی مطالبی ایراد نمودند.

نیک نژاد بیان کرد : اکثر جوامع با مشکلات و معضلات متعدد اجتماعی دست به گریبانند که مسأله ی طلاق از مهمترین آسیب های آن به شمار می آید. طلاق یعنی پایان دادن زناشویی به وسیله زن و شوهر است. اغلب راه حل رایج و قانونی عدم سازش زن و شوهر، فروریختن ساختار زندگی خانوادگی، قطع پیوند زناشویی است.

وی عنوان کرد: طلاق گرچه گاهی لازم است اما از نظر اسلام امری مکروه و ناپسند به شمار می رود که ارکان خانواده را درهم میریزد و اثرات مخرب خود را بر روی زن وشوهر و فرزندان برجای می گذارد و منجر به کاهش انسجام و یکپارچگی اجتماعی می شود.بعد از طلاق ممکن است عزت نفس خانواده دچار آسیب شود.

ایشان افزود : افراد باید هنگام انتخاب فردی را انتخاب کنید که هم فکر خودشان باشد و تا حدودی از خصوصیات اخلاقی و روحی طرف مقابل خود مطلع باشند. هدف این تحقیق بیان علل طلاق و پیامدهای آن است که موجب به هم زدن تعادل روحی و روانی انسان ها و در نهایت فروپاشی خانواده می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها