خبرهای داغ:

دیدار بسیجیان با خانواده ۵شهید آبادانی

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آبادان، به مناسبت هفته دفاع مقدس بسیج دانشجویی شهرستان آبادان طبق هماهنگی صورت گرفته جهت تجدید میثاق با شهدا به منزل خانواده ۵شهید آبادانی، شهیدان ابولپور حضور یافتند.
کد خبر: ۹۱۸۰۸۶۵
|
۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۸

این برنامه با حضور فرمانده بسیج دانشجویی و مسئول واحد فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان حجت الاسلام عزیزی و جمعی از دانشجویان در منزل خانواده شهید برگزار شد.
در آغاز این دیدار فرمانده بسیج دانشجویی سرگرد شرفی ضمن تقدیر از مقام شهدا افزود: حق شهدا بیش از این دیدار هاست و متاسفانه همین حداقل ها نیز به فراموشی سپرده شده است و این وظیفه تمام مردم و مسئولین است که قدردان شهدا و خانواده گرانقدر ایشان باشند.
درادامه برنامه حجت الاسلام عزیزی درباره نحوه و زمان شهادت پرسیدند و برادر شهیدان ضمن خوش آمد گویی به حاضرین توضیح دادند: اینجانب جمشید ابولپور برادر شهیدان کیخسرو ، مهرداد و پسرعموی غلامحسین، احمدرضا و محمدرضا ابولپور هستم .
در ادامه ایشان از نحوه شهادت و وصیت شهدا مطالبی را عرضه کردند و افزودند: متاسفانه دیده می شود به ناگاه در خصوص شهدا کم لطفی هایی شده است تا جایی که عمدا و یا سهوا نام شهدا را از خیابان ها و کوچه ها نیز حذف می شود.
در پایان این برنامه به رسم یاد بود لوح تقدیر به این خانواده گرانقدر تقدیم شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار