خبرهای داغ:
همزمان با هفته دفاع مقدس، ۱۲ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی(ره) و یک طرح اقتصاد مقاومتی توسط بسیج سازندگی میاندوآب افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۸۰۸۲۱
|
۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از میاندوآب، مراسم افتتاح این طرح‌ها امروز با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، مسئول بسیج سازندگی سپاه شهداء آذربایجان غربی، معاون عمرانی فرماندار و نماینده نیروی انتظامی و روسای کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی میاندوآب در کوی شبیلو و بخش باروق این شهرستان برگزار شد.

مسوول بسیج سازندگی میاندوآب در مراسم افتتاح این طرح‌ها، گفت: در راستای محرومیت زدایی از مناطق مختلف و با هدف اجرای تفاهم نامه ای که بین سپاه و کمیته امداد امضا شده است، اقدامات لازم برای احداث مساکن مددجویی در میاندوآب انجام شد.

موسی تقی‌زاده اظهار کرد: در این راستا امسال ۲۹ مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب در مناطق محروم از محل اعتبارات قرارگاه محرومیت‌زدایی حمزه سید الشهدا(ع) و بسیج سازندگی میاندوآب احداث می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این واحدها به متراژ۵۰ متر احداث می شوند، افزود: ۱۲ واحد از این ۲۹ واحد امروز به صورت همزمان افتتاح شده و ۱۷ واحد دیگر نیز در دست احداث است.

مسوول بسیج سازندگی میاندوآب در مورد طرح اقتصاد مقاومتی افتتاح شده، گفت: این طرح در زمینه خوداشتغالی بانوان و با ایجاد زمینه اشتغال برای ۸ نفر در زمینه تولیدی پوشاک افتتاح شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در مراسم افتتاح این پروژه‌ها، با قدردانی از تلاش‌های انجام گرفته، گفت: محرومیت زدایی از مناطق مختلف و در دل روستاها، سند افتخاری برای سپاه است.

انتهای پیام

ارسال نظرات