خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

حذف نام شهدا در خیابان‌ها بازی در زمین دشمن است

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: یک مجلس انقلابی و در طراز انقلاب اسلامی هیچ زمانی زیربار برجام و تعهداتی مشابه آن نمی رود.
کد خبر: ۹۱۸۰۸۱۲
|
۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی روز گذشته در آئین بزرگداشت هفته دفاع مقدس که در دانشگاه فرهنگیان سلماس برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه در مدت اخیر شاهد حذف نام شهدا از کوچه پس کوچه های شهر بودیم که این روند از تهران آغاز شده و به سایر شهرهای کشور سرایت کرد.

وی ضمن ابراز تاسف از اینکه برخی مسوولان آگاهانه یا ناآگاهانه وارد زمین بازی دشمن شدند و بر علیه ارزش های یک ملت اقدام کردند، ادامه داد: این موضوع مصداق بارز نفوذ است چرا که دشمن به واسطه دست نشانده های داخلی به دنبال زدودن فرهنگ ایثارگری و شهادت طلبی از فرهنگ ایران اسلامی است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: پس از حذف نام شهدا از کتاب های درسی، امروز اقداماتی از این دست را شاهد هستیم که تاسف آور بوده و در صورتی که مقابل آن نایستیم استحاله فرهنگی را به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بارها نسبت به ناتوی فرهنگی هشدار دادند، گفت: امروز دشمن که می بیند در عرصه نظامی و جنگ سخت نمی تواند کاری از پیش ببرد خاکریزها را به میدان اقتصادی و فرهنگی کشانده است.

سرایی خاطرنشان کرد: این اقدامات چه از سر جهل، لجاجت باشد یا اینکه به صورت سهوی رخ دهد، قلب خانواده شهدا را به درد می آورد.

وی ضمن تقدیر از ملت بیدار و همیشه در صحنه و بابصیرت ایران اسلامی، اظهار کرد: به واسطه آگاهی و واکنش به هنگام و هوشمندانه مردم این توطئه در نطفه خفه شد.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، حذف نام شهدا از سطح شهرها را یک کار حساب شده و برنامه ریزی شده دانست و اضافه کرد: اگر چنین اقداماتی را اتفاقی و کج سلیقگی تصور کنیم، ساده انگاری است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: یک مجلس انقلابی و در طراز انقلاب اسلامی هیچ زمانی زیربار برجام و تعهداتی مشابه آن نمی رود.

سرایی با بیان اینکه برجام مشکلات متعددی را به ویژه در زمینه معیشت برای مردم به بار آورده است، گفت: پاسخگوی این سری مسائل چه کسی است.

وی با بیان اینکه یک مجلس انقلابی وزرا را پای کار کشیده و از آنها رفع مشکلات مختلف را مطالبه می کند،گفت: متاسفانه در حال حاضر چنین رویکری را از طرف نمایندگان مجلس نمی بینیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات