آغاز به کار دومین اجلاسیه شهدای شهرستان سرخه؛

رئیس آموزش و پرورش سرخه گفت: هدف از برگزاری اجلاسیه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در ذهن و الگو گیری از آنان است
کد خبر: ۹۱۸۰۸۰۷
|
۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، مریم آشور رئیس آموزش و پرورش شهرستان سرخه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امسال باشعار، مدرسه صالح گام دوم انقلاب آغاز کردیم تا بتوانیم ما هم گامی موثر در مسیر انقلاب و شهدای هشت سال دفاع مقدس برداریم گفت: با توجه به برگزاری جلسات کمیته یادواره و اجلاسیه و نشست های برگزار شده، یادبود شهدای دانش آموز و فرهنگی از ساعت ۸ تا ۹.۳۰ در گلزار شهدا برگزار خواهد شد که دانش آموزان مدارس دخترانه ۱۵ خرداد، سمیه و آسیه حضور می یابندو از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲ ظهر یادواره دانش آموزی ویژه پسران مدارس تومان مدیری و رضایی نژاد می باشد.
وی ادامه‌داد: هدف از برگزاری این برنامه تجدید میثاق دانش آموزان با شهدا و زنده نگه داشتن یاد شهدا در خاطر دانش آموزان است.

آشور خاطرنشان کرد: نقش فضا سازی مدارس و ادارات در یادآوری دوران جنگ نمی توان نادیده گرفت و این خود بیانگر استقبال از دوران دفاع مقدس بود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سرخه عنوان کرد: زنگ مهر و دفاع مقدس با حضور همکاران ما در سپاه سرخه در مدارس به صدا در آمد و حضور راویان دفاع مقدس در سطح مدارس روستایی و شهری کسانی که به عنوان پیشانی ما قرار دارند و به عنوان نقالان دفاع مقدس اند، همراهی آنان با کاروان فرهنگی توانستند صحنه های دفاع مقدس را برای دانش‌آموزان ترسیم نمایند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سرخه با بیان اینکه در طول هفته کرسی های آزاد اندیشی باحضور اساتید حوزه و دانشگاه در جهت افزایش بینش سیاسی و بالا بردن آگاهی و بصیرت دانش آموزان برگزار خواهد شد در این راستا کتاب هایی در قالب زندگی نامه شهدا وکتاب عارفانه سفیر به عنوان شاخص معرفی خواهد شد.

آشور افزود: نمایش فیلم های دفاع مقدس برای فرصت سازی دانش آموزان در بحث یادواره و اجلاسیه هم جهت انتقال پیام عاشورا به عنوان سفیران و نمایندگان به نسل جدید باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار