خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

هر واحد صنفی یک سنگر در جنگ اقتصادی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: امروز مغازه ها، خاکریز اصناف در جنگ اقتصادی دشمنان است.
کد خبر: ۹۱۸۰۷۵۶
|
۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از میاندوآب، سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ در مراسم یادواره شهدای اصناف و بازاریان میاندوآب که امروز در مسجد بهی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: مردم غیور و سلحشور ایران اسلامی و به تبع آن شهرستان میاندوآب در هشت سال دفاع مقدس رشادت ها کردند و به معنای واقعی از ارزش ها، دین، ناموس، خاک و وطن خود دفاع کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: در هشت سال دفاع مقدس اقشار مختلف مردم از جمله اصناف با درایت معمار کبیر انقلاب، هر چه در توان داشتند در طبق اخلاص گذاشته و از رزمندگان اسلام پشتیبانی و از کشور دفاع کردند.

وی با اشاره به نقش مهم بازاریان و اصناف در طول تاریخ انقلاب اسلامی، گفت: اصناف نقش مهمی در طول تاریخ انقلاب اسلامی ایفا کردند و با اتحاد و همدلی برای تجهیز ستاد پشتیبانی در دوران دفاع مقدس گام برداشتند.

پالهنگ با بیان اینکه شهدا، مدال افتخار ملت ایران هستند، تصریح کرد: شهدای ما از شهدای کربلا و عاشورا درس گرفته اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به نقش امروز بازاریان در جنگ اقتصادی و فرهنگی دشمنان، اظهار کرد: دشمن بعد از اینکه متوجه شد در جنگ نظامی هیچ کاری نمی تواند بکند، از طریق جنگ اقتصادی و فرهنگی وارد میدان شده و در این راستا همه تلاش خود را به کار گرفته است و به حول قوه الهی در این عرصه نیز هیچ اقدامی نمی تواند بکند.

وی با بیان اینکه هر واحد صنفی یک سنگر فرهنگی و اقتصادی است، افزود: امروز مغازه ها خاکریز شما بوده و اسلحه شما نیز خرید و فروش، انصاف، دقت و توجه شماست.

تجلیل از خانواده های شهدای اصناف و بازاری پایان بخش این برنامه بود که به همت حوزه مقاومت بسیج اصناف و بازاریان ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب برگزار شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار