خبرهای داغ:
مدیر کل مدیریت بحران استان :

زنگ ایمنی مدارس در قزوین نواخته می شود

مدیر کل مدیریت بحران استان از نواخته شدن زنگ ایمنی مدارس در هفته اول آذرماه در قزوین خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۰۷۳۰
|
۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، قدرت اله مهدیخانی در جلسه هماهنگی اعضای برگزار کننده زنگ ایمنی مدارس که هر ساله در هفته اول آذر ماه، در سطح مدارس سراسر کشور برگزار می شود اظهار داشت: این طرح ملی که با مشارکت اداره کل مدیریت بحران، ، فرمانداریها ، جمعیت هلال احمر ، آموزش و پرورش ، سازمان دانش آموزی و... در تمامی مدارس و در تمام سطوح تحصیلی برگزارمیگردد.

وی افزود: با اجرای درست و کامل این طرح، تمامی گروههای هدف مشتمل بر دانش آموزان و خانواده آنان ، از آموزشهای ارزشمندی منجمله، شناخت خطرات تهدید کننده در هنگام زلزله، راهکارهای ایمن سازی غیر سازه ای در ساختمانها، اصول پناه گیری، تخلیه اضطراری، امداد و نجات و... بهره مند خواهند گردید.

مدیرکل مدیریت بحران استان ادامه داد: دانش آموزان در سطوح مختلف تحصیلی، مناسب ترین گروه هدف جهت ترویج فرهنگ ایمنی ومقابله در جامعه هستند.

مهدیخانی گفت:همه ساله با هماهنگی دستگاههای مذکور، این طرح در کشور و استان برگزار میگردد که بازخوردهای مناسبی نیز در سطح جامعه داشته است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: امسال نیز همانند سالهای گذشته، با هماهنگی و برنامه ریزی های به موقع و صحیح، آموزشهای لازم به گروه هدف منتقل و گامی موثر در راستای ارتقای فرهنگ ایمنی و مقابله با زلزله در جامعه برداشته می شود.

1010/د30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار