خبرهای داغ:
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی اظهارداشت: برنامه‌های هفته ملی کودک در سال جاری روزهای ۱۳ تا ۱۹ مهر همزمان در سراسر کشور در تبریز نیز با شعار «آینده را باید ساخت» از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با مشارکت سازمان‌ها و نهادهای مختلف برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۸۰۷۱۹
|
۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی بینش افزود: با توجه به تقارن این هفته با ایام سوگواری امام حسین(ع) حال و هوای برنامه ها متناسب با این روزها خواهد بود.

وی مهم ترین هدف از گرامیداشت این هفته را جلب توجه بزرگسالان نسبت به حقوق کودکان عنوان و بیان کرد: تقویت رابطه فرزند با والدین، اشتراک گذاری خاطرات والدین با فرزندان از ادهاف مهم این هفته در راستای تحکیم بنیان خانواده هاست.

بینش از همکاری آموزش و پرورش برای ایجاد فضای برای استفاده دانش آموزان از برنامه های این هفته خبر داد و گفت: حضور دانش آموزان در برنامه ها رایگان و بهانه ای برای استفاده بهتر آن ها از برنامه های کانون پرورشی فکری است.

وی برگزاری مرحله استانی جشنواره قصه گویی را از مهم ترین محورهای این هفته در راستای تقویت استعداد نوجوانان و استفاده از تجارب پدربزرگ و مادربزرگ ها خواند و اظهارداشت: 45 قصه برگزیده در مرحله استانی در این هفته در مراکز کانون ها اجرا می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها