فرمانده سپاه کمیجان گفت:150 خانواده به نمایندگی از خانواده های معظم شهدا در شهرستان کمیجان در کنگره نقش حضرت امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی حضورخواهند یافت.
کد خبر: ۹۱۸۰۶۸۷
|
۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان ؛سرهنگ پاسدار رشید اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان در گفتگو با بسیج از حضور 150 خانواده معظم شهدا به نمایندگی از خانواده معظم شهدای شهرستان کمیجان در کنگره نقش حضرت امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی حضورخواهند یافت.

وی گفت: اقتدارایران اسلامی با خون پاک شهدا و مجاهدت ایثارگران و آزادگان به ثبات رسیده و جامعه اسلامی این امنیت را مدیون شهدا و خانواده آنان می‌داند.

فرمانده سپاه کمیجان خاطرنشان کرد: شهدا هدایت‌کننده ما در مسیر روشن حق و حقیقت خواهند بود و پیام آنان برای ملت‌های آزاده ولایت‌پذیری است چراکه شهدا با پیروی از ولایت به مقابله با دشمن ایستادند و عزت امروز را برای‌مان به ارمغان آوردند.

سرهنگ پاسدار رشید اکبری هدف از این مراسم ها را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا دانست و گفت: شهیدان با اعتقاد راسخ و باور قلبی برای حفظ اسلام و به تاسی از امام شهیدان پای در عرصه پاسداری از مکتب عاشورا نهادند و به شهادت رسیدند.

اجلاسیه کنگره ملی نقش امام(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی ۱۱ مهرماه در مصلی بیت‌المقدس شهر اراک با حضور سرلشگرپاسدار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات