خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی:
فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی گفت: دفاع امروز ما فرهنگی ، اجتماعی و خدمات رسانی است کار فرهنگی برای مردم است تا مردم را امیدوار به اسلام، قرآن و انقلاب کنیم .
کد خبر: ۹۱۸۰۶۸۴
|
۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، یادواره شهدای سادات در روستای شواکند بخش مود با حضور مقامات نظامی و انتظامی و دیگر مسئولین استان و شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزارشد.

 

سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی در این مراسم با اشاره به این جمله رهبر انقلاب که فرمودند "دفاع همچنان باقی است" گفت :  این دفاع جنگ نظامی نیست بلکه حفظ ارزشها و آرمانها است. دفاع امروز ما فرهنگی ، اجتماعی و خدمات رسانی است کار فرهنگی برای مردم است تا مردم را امیدوار به اسلام، قرآن و انقلاب کنیم .

 

وی با بیان اینکه دفاع امروز ما اقتصادی است افزود: امروز در عرصه جنگ اقتصادی باید قناعت ، صرفه جویی و... را جهت کمک سرلوحه کار خود قرار دهیم زیرا  فشار دشمن امروز رسانه ای و اقتصادی است تا اراده ها را از ما بگیرد همه ما وظیفه داریم مانند دوران دفاع مقدس دفاع کنیم همانطور که ملت ما در دفاع مقدس راه امام حسین(ع) و راه قیام عاشورا را زنده نگه داشتند و  راه زینبی باید ادامه داشته باشد.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی گفت : حفظ ارزشهای دفاع مقدس را یک باور و عمل می خواهد. شهدا صداقت داشتند و به قول خود عمل کردند. شهدا گفتند می رویم تا راه کربلا باز شود و به تکلیف خود عمل کردند ما اگر می خواهیم به کمال برسیم راه رسیدن به کمال، ادامه دادن راه شهدا است.

 

وی در ادامه عنوان کرد: شهدا همه انقلابی بودند و مسیر شهادت، انسانهای خود ساخته و داوطلب می خواهد این مسیر همچنان باز است.

 

قاسمی شاخصه های یک فرد انقلابی را پایبندی به ارزشهای دینی و اسلامی، پایبندی به استقلال کشور، حساسیت در مقابل دشمن و تقوای دینی و سیاسی عنوان کرد.

 

سرهنگ پاسدار حمید ابراهیمی فرمانده ناحیه سپاه  سربیشه نیز گفت : شما مردم که در یادواره شهدای 4شهید سادات شهرستان سربیشه شرکت کرده اید توسط شهدا دعوت شده اید.

 

گفتنی است، در پایان مراسم از خانواده های 4شهید سادات شهرستان سربیشه تجلیل شد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها