خبرهای داغ:
جمالی پور گفت: امروز همه ما سربازان ولایت هستیم و تفرقه افکنی فرقی با همکاری با دشمن ندارد و با دامن نزدن به تفرقه سیاسی و منافع حزبی می توانیم اعتماد مردم را جلب کرده و امیدآفرینی کنیم.
کد خبر: ۹۱۸۰۶۶۳
|
۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین در یادواره شهدای امنیت استان که با حضور فرماندهان انتظامی و نظامی استانی و کشوری در سالن جلسات دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد بیان کرد: وقتی از شهدا صحبت می کنیم از عبارتی حرف می زنیم که همه هستی و داشته های یک کشور است.

وی گفت: شهید مظهر نزدیکی قلب های آحاد جامعه است و جان خود را فدا کرد تا مرزهای کشور در امنیت بماند و این امنیت پایدار به برکت خون پاک شهیدانی است ک خالص و بی ریا بهترین سرمایه خود را تقدیم کشور کردند.

استاندار قزوین اظهار کرد: ما هیچ وقت آغاز کننده هیچ جنگی نبودیم اما دفاع کار بزرگ و ارزشمندی است و در همین راستا همیشه مدافع ناموس و شرف کشور هستیم و در مقابل هر فردی که امنیت ما را تهدید کند حتما می ایستیم.

جمالی پور عنوان کرد: نیروی انتظامی در مقابل سوداگران مرگ که فرزندان ما را هدف گرفته و در مقابل تمام کسانی که امنیت کشور را تهدید می کند می ایستد و ما همیشه مدافع کشور بوده و در دفاع بهترین سرمایه های خود را تقدیم می کنیم.

وی افزود: تقدیم سیزده هزار شهید پلیس در صحنه های مختلف نشان از اقتدار پلیس است. جامعه ای به توسعه می رسد که به دو عنصر آموزش و نظم آموزشی خوب و امنیت توجه کند.

استاندار قزوین تصریح کرد: فرزندان ما که وارد مدارس می شوند، سرمایه های کشور و مدیران فردا هستند. امروز در دنیا به داشتن معادن و ظرفیت های خدادادی سرمایه نمی گویند اینها ظرفیت های بالقوه است بلکه سرمایه، انسان است که می تواند اینها را بالفعل کند.
جمالی پور اضافه کرد: اگر در جامعه ای امنیت وجود داشته باشد می تواند پیشرفت کند. این امنیت از طریق پلیس ایجاد می شود که می تواند امنیت و پیشرفت کشور را تامین کند. پلیس ما از نظر مزایا مظلوم است اما کمبودها هرگز نتوانسته بر اقتدار پلیس در تامین امنیت اجتماعی تاثیر بگذارد.

وی ادامه داد: این روزها به جهت اربعین حسینی، وظیفه پلیس سنگین تر می شود. وظیفه پلیس سنگین و امکاناتش اندک است اما هرگز کمبود امکانات بر ماموریت ذاتی پلیس تاثیر نگذاشته است.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: پلیس مقتدر و قانونمدار می تواند جامعه را هدایت و صیانت کرده و توسعه کشور را سرعت ببخشد.

جمالی پور با اشاره به همبستگی کشورهای عرب همسایه در مخالفت با ایران بیان کرد: هیچ وقت در دنیا چنین ننگی نداشتیم که کشورهای همسایه با اسراییل هم پیمان شوند تا یک کشور اسلامی را از پا درآورند. امروز قدرت های بزرگ با یکدیگر هم پیمان شده اند تا با تحریم و تهدید به اهداف خود دست یابند و در همین راستا امروز باید با محوریت شهدا بایکدیگر هم پیمان شویم و مبادا طوری برخورد کنیم که دشمن سواستفاده کند.

وی اضافه کرد: فضای مجازی نباید جولانگاه اختلاف در جامعه شود. از عزت و اقتدار این مملکت همین بس که همه دشمنان از رییس جمهور خواستند که از تصمیم خود کوتاه بیاید اما وی چنین نکرد و از ارزش های کشور دفاع کرد.

استاندار قزوین تصریح کرد: امروز همه ما سربازان ولایت هستیم و تفرقه افکنی فرقی با همکاری با دشمن ندارد و با دامن نزدن به تفرقه سیاسی و منافع حزبی می توانیم اعتماد مردم را جلب کرده و امیدآفرینی کنیم.

جمالی پور افزود: اگر در کنار مردم باشیم، انقلاب پیروز است. مبادا با سخنرانی های انحرافی و اخبار کذب مردم را بی اعتماد کنیم. باید تقدس این تریبون ها را حفظ کنیم و با پیروی از ارزش های اسلام و شهدا و با تبعیت از مقام ولایت از داشته های انقلاب حفاظت کنیم.

استاندار قزوین با اشاره به اینکه افتخار می کند که یک بسیجی است گفت: باید هم در مسیر وحدت حرکت کنیم و با انسجام سپاه و ارتش و پلیس همه در کنار هم راه امام راحل را رقم بزنیم و با اقتدا به مقام معظم رهبری پشت دشمن را به خاک بمالیم.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها