خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
به همت سپاه ناحیه کازرون؛
نمایش بزرگ میدانی فاتحان سوسنگرد به مناسبت هفته دفاع مقدس در کازرون برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۰۵۸۵
|
۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، نمایش بزرگ میدانی فاتحان سوسنگرد به مناسبت هفته دفاع مقدس با همکاری سپاه ناحیه کازرون برگزار شد.

سرتیپ دوم پاسدار مهدی صباغ فرمانده دانشکده امنیت دانشگاه تربیت و پاسداری امام حسین (ع) در نمایش بزرگ میدانی فاتحان سوسنگرد به جهت پاسداشت شهدای سوسنگرد، امام جمعه فقید کازرون شهید حاج محمد خرسند و به مناسبت هفته دفاع مقدس در اظهار داشت: امروز ما به واسطه خون مقدس شهدا در اوج اقتدار قرار داریم؛ تا جایی که رئیس جمهور آمریکا توسط عوامل دست نشانده اش ذلیلانه  التماس می کرد که یک قرار ملاقاتی با رئیس جمهور ایران داشته باشد.

این مقام مسئول ضمن اشاره به حماسه سوسنگرد گفت: درود بر شرف شما همانطور که جوان‌های شما در آن دوره در سوسنگرد و در حال حاضر در سوریه و در تمامی جبهه های مقاومت در جهان مردان ایستاده اند و جبهه به جبهه نسل به نسل مقاومت و ایثار را ترویج می دهند و این، بزرگترین نعمت است.

وی با بیان برخی حماسه های دفاع مقدس، ضمن بیان اینکه جنگ ما جنگ شناختی، جنگ اعتقادی و باورها بود تصریح کرد: شناخت یعنی مبانی معرفتی و مبانی معرفتی یعنی اعتقاد و باور به فرهنگ غنی ناب اسلامی، یعنی حماسه عاشورا، نهضت عاشورا و سنت نبوی و حکومت علوی.

مهدی صباغ با تاکید بر اینکه آنچه که امروز کارایی دارد، نیروی مقاومت مردمی است تصریح کرد: پشتیبانی یک حکومت با اقتدار، مبتنی بر شناخت مبانی معرفتی مردم است و انقلاب ما انقلاب مردمی و شناختی و اسلامی است، امروز مردم ما پشتیبان آرمان ها و ارزش های دفاع مقدس هستند و به خون شهدا اقتدا کرده اند.

به گفته وی، چهل سال مردم ما پای انقلاب و آرمان های امام و رهبری که همان خون مقدس شهداست، ایستاده اند و دشمن ما با  تمامی ترفندهای خود درصدد ناامید کردن مردم می‌باشد که بحمدلله تاکنون تمامی نقشه های آنان نقش بر آب شده است.

صباغ افزود: امروز جوانان ما بیعت کردند با شهدا و امام شهدا و رهبری معظم انقلاب و بیش از 98 درصد شهدای ما در وصیت نامه خودشان پیروی از ولایت فقیه را توصیه نموده اند.

به گفته وی، هرکس با این انقلاب  همکاری و کمک کند خداوند به او عزت و سربلندی می دهد و این امنیت وآرامش ما حاصل خون شهدا می باشد که  نباید بگذاریم کسی به خون شهدا خیانت کند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها